ביקורת חריפה בסין: "את זהבי מעניינים רק השיאים האישיים"

ערן זהבי עם אפוסטוליס יאנו
ערן זהבי עם אפוסטוליס יאנו | הליגה הסינית

המקומיים לא אוהבים את ההתנהלות של הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו RF: "השיא מהווה מטרד פסיכולוגי עבורו והוא נטל על הקבוצה. הוא לא מפסיק לבעוט לשער במקום למסור לחברים"

(גודל טקסט)

הביקורת על ערן זהבי הגיעה. אחרי שלא כבש בניצחון של גוונאגז'ו R F אמש (ראשון) 2:3 על טיאנג'ין טדה, החלוץ הישראלי חוטף. באתר "סינה" נכתב שזהבי חיפש להבקיע כדי לשבור את שיא השערים. לפי הפרשנים המקומיים הכוכב הישראלי מתעלם מזה ששני מגנים סוגרים אותו בכל התקפה ומנסה בכל זאת לכבוש.

לזהבי כזכור חסרים שלושה שערים כדי לשבור את שיאו של אלקסון הברזילאי מ-2014 העומד על 29 שערים בעונה. לטענת הפרשנים בסין השיא הפך לנטל על החלוץ ומהווה מטרד פסיכולוגי עבורו. "הוא לא מפסיק לבעוט לעבר השער כדי לשפר את שיאו האישי. הוא החמיץ מצבים במקום למסור לאחרים. המצב הזה לא רק שלא שיפר את הקבוצה של דראגן סטויקוביץ' אלא מהווה עליה נטל. היעילות של ההתקפה בקבוצה ירדה משמעותית בזמן האחרון".


"את זהבי מעניינים כרגע רק השיאים האישיים שלו", נכתב בחריפות. לטענת הכתבים החלוץ הישראלי זעם על רנאטיניו שלא מסר לו. "מספר 10 (רנאטיניו) העדיף להעביר את הכדור הלאה מאשר למסור לי". אפוסטולוס יאנו היווני, שעלה מהספסל וכבש צמד קיבל מחמאות על חשבונו של זהבי. "הטכניקה של יאנו הרבה פחות טובה משל זהבי, אבל לפעמים הכל בראש".

 
ערן זהבי. רק השיאים מעניינים אותו (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי