בדרך למכבי ת"א? "לא שולל שרפאלוב יעזוב בינואר"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | ערן לוף

דודו דהאן, סוכנו של קשר קלאב ברוז', התראיין לתקשורת הבלגית וסיפר על עתידו של שחקן הנבחרת: "עליי למצוא את הפתרון הטוב ביותר בשבילו. מוזר לי מאוד שהוא לא בסגל"

(גודל טקסט)

סוכנו של ליאור רפאלוב, דודו דאהן, התראיין הבוקר (שלישי) לעיתון הבלגי HLN וחשף פרטים חדשים בכל הנוגע למעמדו של הקשר, שלא מן הנמנע שבינואר הקרוב יעזוב את בלגיה לאחר קרוב לשבע שנים.

רפאלוב העונה זוכה לקרדיט מועט למדי מהמאמן הקרואטי איבן לקו ושלושה עיתונים שונים פרסמו הבוקר בהרחבה בפרשה בין הקשר למאמן. סוכנו של רפאלוב, דודו דהאן, נשאל על הסיטואציה והתייחס גם לאפשרות שיצטרף קשר הנבחרת למכבי תל אביב כבר בחלון הקרוב, כפי שפורסם בספורט1.

רפאלוב שיחק לאחרונה 6 דקות בלבד בהפסד לגנט 2:0 ב-25 באוקטובר ומול אנדרלכט כלל לא נכלל בסגל, ובאופן כללי רשם רק שבע הופעות העונה, מהן ארבע כמחליף ובסך הכל לזכותו 236 דקות ליגה. דאהן הגיב על כך: "הופתעתי שהוא מקבל כל כך מעט דקות אצל המאמן לקו, אבל עוד יותר הופתעתי שבמשחק הצמרת האחרון נגד אנדרלכט (0:0) הוא אפילו לא היה בסגל למרות שהיה כשיר לחלוטין. זה נראה לי מוזר מאוד".


רפאלוב. הקרדיט המועט ייאלץ את דודו דהאן לפעול?

דאהן לא תרם כנראה ליחסים הגרועים ממילא של רפאלוב עם לקו כשאמר: "אני מסכים תמיד עם אלה שאומרים כי המאמן תמיד צודק גם כשהוא לא צודק, אבל יש למועדונים גם סמלים ושחקנים שהם כוכבים ואיתם כמאמן אתה צריך להתמודד בעדינות".

כלי התקשורת כתבו שרפאלוב רוצה לשחק ולכן יש אפשרות שיעבור למכבי תל אביב, אך דאהן הפתיע: "קצת קשה לי להאמין שהוא ירצה לשחק במועדון אחר בבלגיה חוץ מאשר בקלאב ברוז', אבל אם אני צריך לעשות את העבודה שלי כסוכן שחקנים אני לא מוציא זאת מכלל אפשרות. אני צריך לחשוב על השחקן שלי ולמצוא לו את הפתרונות הכי טובים. אם לא תהיה לנו ברירה, נגיב למה שלקו עושה לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי