כיאל לספורט1: אנחנו מאוכזבים, היינו שווים יותר

בירם כיאל
בירם כיאל | AFP

הקשר הישראלי בסיום המשחק בו הפסידה ברייטון איתו ועם חמד בהרכב 2:0 לצ'לסי: "אסור להיות לא מרוכזים נגדם כי הם מענישים מיד". על המשחקים מול ניוקאסל ובורנמות': "חייבים לבוא לנצח"

(גודל טקסט)

 "זה מאוד מאכזב כי היינו טובים במחצית הראשונה ולא נפלנו מצ'לסי", כך אמר בירם כיאל לספורט1 בתום המשחק בו נוצחה ברייטון 2:0 משערים של אלברו מוראטה ומרכוס אלונסו, "לצערי פתחנו את המחצית השנייה לא טוב ובכמה שניות של חוסר ריכוז ספגנו את השער הראשון ואחריו די מהר את השני. היינו שווים יותר"

הקשר הישראלי, שרק חזר לאחרונה לסגל של השחפים, ופתח לראשונה העונה ב-11, לצידו של תומר חמד שרשם משחק שני ברציפות בהרכב,  הוסיף: "אסור לעשות טעויות מולם במשך כל 90 הדקות, כי על כל טעות אתה ישר נענש". אחרי ההפסד יש לברייטון 21 נקודות מ-20 משחקים והיא מרוחקת רק בארבע נקודות מהקו האדום.

לברייטון מצפים שני משחקי תחתת לא פשוטים שיינעלו את מרתון חג המולד, בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט1) בחוץ נגד ניוקאסל  וביום שני (14:30, שידור ישיר בספורט1) בבית מול בורנמות'. "אנחנו רוצים לעלות כבר בשבת מול הקהל שלהם ולנסות להביא את שוש הנקודות  ובטח שביום שני בבית אנחנו חייבים לנצח".



כיאל. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי