דיווח בבלגיה: רפאלוב עשוי לעבור בטרייד לסטנדרד ליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

קלאב ברוז' מעוניינת להעביר את הקשר הישראלי תמורת המגן אלכסנדר שולץ. במדינה טוענים: "אפשרות סבירה יותר מהאופציות האחרות שעלו"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

האם נמצאה התחנה הבאה של ליאור רפאלוב? לפי דיווחים הבוקר (חמישי) בבלגיה, הקשר הישראלי עשוי לעזוב את קלאב ברוז' ולעבור בטרייד לסטנדרד ליאז' תמורת המגן אלכסנדר שולץ.

בחודשים האחרונים נטען לא אחת שהקשר הישראלי, שלא נכלל בתכניות המקצועיות של איבן לקו, נמצא בדרכו החוצה מקלאב ברוז', כשאנטוורפן הוזכרה אף היא כאחת המועמדות המובילות לקלוט אותו. גם חזרה לישראל אפשרית, כשהקבוצה שעשויה לקלוט אותו היא מכבי תל אביב.

למרות הדיווחים, רפאלוב יצא למחנה האימונים הקצר שערכה קלאב ברוז' במהלך פגרת החורף, אך במשחק בתחילת השבוע מול אנטוורפן הוא לא שותף. לפי הטענות בבלגיה, האפשרות לעבור לסטנדרד ליאז' נראית סבירה יותר מהאופציות האחרות.

על פי הדיווח, רפאלוב הוצע לסטנדרד כבר בחודש דצמבר, אך בזמנו היא לא הייתה מעוניינת. כעת, האופציה חזרה להיות רלוונטית, אך עדיין לא ברור כמה גבוהים סיכויי העסקה לצאת לפועל בימים הספורים שנותרו עד סגירת החלון. בכל מקרה, רפאלוב וסוכנו דודו דהאם עושים מאמצים גדולים למצוא לשחקן קבוצה חדשה. הקשר בן ה-31 שיחק העונה 266 דקות ליגה בלבד ולא ראה מגרש כחודש וחצי. 

ליאור רפאלוב (קלאב ברוז', האתר הרשמי)
ליאור רפאלוב (קלאב ברוז', האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי