תחנה חדשה לגיא אסולין: חתם בקייראט הקזחית לשנתיים

גיא אסולין
גיא אסולין | אתר רשמי

הקשר עזב לפני כשבועיים את סבאדל מהליגה השלישית בספרד וישתף פעולה עם אנדריי ארשאבין הוותיק. עבור אקס ברצלונה זוהי הקבוצה התשיעית בקריירה, סירב להצעות מספרד ומשבדיה

(גודל טקסט)

תחנה חדשה ומפתיעה לגיא אסולין. הקשר הישראלי הצטרף לסגנית אלופת קזחסטן, קייראט, וישתף פעולה עם אנדריי ארשבין. אסולין בן ה-26 שוחרר לאחרונה מסבאדל מהליגה השלישית בספרד. הוא חתם לשנתיים וירוויח כ-150 אלף יורו לעונה. אסולין העדיף את ההצעה הקזחית על פני הצעות שקיבל ממורסיה הספרדית וסונדסבאל השבדית.

הקשר הישראלי ששיחק במחלקת הנוער של ברצלונה וערך הופעה אחת בקבוצה הבוגרת, עבר גם במנצ'סטר סיטי, ברייטון, סנטאנדר, הרקולס ומאיורקה. הוא שיחק תקופה קצרה בהפועל תל אביב ובעונה וחצי האחרונות הופיע במדי סבאדל הקטלאנית, במדיה כבש שלושה שערים ב-26 משחקי ליגה בלבד. בסך הכל שיחק עבור שמונה מועדונים, כעת מצטרף למועדון תשיעי – בגרנאדה בזמנו הוא חתם ומיד הושאל.

קייראט סיימה את העונה בנובמבר כסגנית האלופה של אסטנה והיא תשחק בקיץ במוקדמות הליגה האירופית. עונת 2018 תיפתח בחודש מרץ, כשעוד לפני כן, קייראט תפגוש את האלופה אסטנה למשחק הסופרקאפ.

קרלוס פרר, ספרדי בן 42, הוא המאמן של קייראט והשמות הבולטים בסגל הם ארשבין, איבו איליצ'ביץ' הקרואטי וקשר נבחרת הונגריה אקוש אלק. קייראט פגשה בעונה שעברה את מכבי תל אביב והודחה בתום מפגש כפול במוקדמות הליגה האירופית.


גיא אסולין. יעד חדש ומפתיע (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי