רק רשת: פרו פלסטינים בצפון אירלנד ימחו נגד ישראל

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | דני מרון

ארגון פרו פלסטיני קורא להחרים את משחק הידידות של ישראל נגד צפון אירלנד. וגם: הכפיל המפתיע של מסי, חמד זכה להוקרה על היותו "שגריר של מנהיגות", מכבי תל אביב בפרויקט מימון המונים לקראת חג הפסח

(גודל טקסט)
17:00: חרם על משחק הנבחרת?
השבוע פורסם שנבחרת ישראל בכדורגל קבעה משחק ידידות נגד צפון אירלנד ב-11 בספטמבר בבלפאסט, אבל יש כאלה שלא מרוצים מהמפגש בין שתי הנבחרות. ארגון בשם "קמפיין הסולידריות של אירלנד-פלסטין" התכנס וביקש מהנבחרת של מייקל אוניל לבטל את המשחק נגד ישראל בטענה ש"משחקי ידידות רק מטייחים את הפרת זכיות האדם שישראל מבצעת כלפי הפלסטינים. לנבחרת ישראל אין זכות להיות מוזמנת למשחקי ידידות בשום מקום". התאחדות הכדורגל האירית סירבה להגיב. 


15:35: האימון הסודי של תומאס מולר
עמוד האינסטגרם הרשמי של הבונדסליגה חשף את האימון הסודי של כוכב באיירן מינכן והנבחרת, תומאס מולר. ככה הוא חזר לעצמו וכבש צמד אתמול בליגת האלופות?


 

@esmuellert training secrets REVEALED!! .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ ( @lisa.mueller.official)⠀ #horses #horseofinstagram #football #dreamteam #ucl #fcbbjk #fcbayern #uefachampionsleague #soccer #football #fussball #futbol #thebeautifulgame #footballtraining ⠀

A post shared by Bundesliga (@bundesliga_en) on



14:20: משרת האימון הראשונה של קרייג בלאמי
חלוץ העבר הוולשי קרייג בלאמי, בין השאר כיכב בליברפול, ווסטהאם ובמנצ'סטר סיטי בימיה הראשונים כקבוצה שמנסה לפלס את דרכה לצמרת, צפוי להתמנות למאמנה של אוקספורד מהליגה השלישית באנגליה. עבור בלאמי תהיה זו משמרת אימון ראשונה, אחרי שפרש מכדורגל במאי 2014.


13:45: המתנה של בייל לגיסתו
משפחת ארוסתו של כוכב ריאל מדריד גארת' בייל חטפה זעזוע קשה לפני כשלושה חודשים כשבן הזוג של קייטי, אחותה של אמה שעומדת להתחתן עם בייל במאי הקרוב, התאבד בפתאומיות. כדי לעזור לאלמנה הצעירה בנטל הכלכלי שנפל עליה, קנה השחקן הוולשי רכב ובית חדשים לגיסתו המיועדת. אחרי הכל, כסף לא חסר לבייל, שלפי התוכניות יתחתן באחוזה מפוארת באיטליה ורוצה שבטקס תופיע לא פחות מאשר ביונסה.


גארת' בייל. איש משפחה תומך (Gettyimages)
גארת' בייל. איש משפחה תומך (Gettyimages)


13:15: מסי או כוכב הוליוודי?
הרשת סוערת בגלל תמונה ישנה (מ-1975) של שחקן הקולנוע המפורסם דסטין הופמן, שבה הוא דומה לפרעוש כמו שתי טיפות מים. למי התמונה הזו, שהפכה ויראלית, מחמיאה יותר?


#FueradeJuego | El tremendo parecido de Messi con un actor de Hollywood que revoluciona las redes https://t.co/q6oS614Pcn

— Diario SPORT (@sport) February 21, 2018


13:05: הביקור הקצרצר של CR7 בפורטוגל

כריסטיאנו רונאלדו, שלא ישחק הערב עם ריאל מדריד מול לגאנס, זכה לחופשה קצרה אותה ניצל כדי לבקר את חבריו ומשפחתו בפורטוגל. הוא סעד עם חברו ומגן הבלאנקוס לשעבר פאביו קואנטראו ועם ז'וזה סמדו, שחקן סטובל, איתם הוא שומר על קשרים חבריים מעבר למגרש. קואנטראו המושאל לספורטינג עובר תקופה לא קלה, יותר מפעם אחת אף תועד כשהוא מברר בבכי, ורונאלדו יצא לפורטוגל כדי לעודד אותו.

Cristiano took advantage of his day off and flew to Portugal yesterday afternoon. He dined with Coentrão and José Semedo in Lisbon last night. [as] pic.twitter.com/JYrOB3wFYz

— SB (@Realmadridplace) 21 בפברואר 2018

11:50: "אחים לסמל" ומכבי תל אביב בפרויקט מימון ההמונים השנתי
כמדי שנה, מכבי תל אביב בכדורגל ועמותת האוהדים "אחים לסמל" בפרויקט מימון המונים שמטרתו לגייס כספים ככל שניתן למען רכישת חבילות מזון למשפחות נזקקות לחג הפסח. לאוהדי מכבי תל אביב יש לא מעט מוצרים נדירים לרכישה, אבל גם אוהדי קבוצות אחרות יכולים לתרום עבור תשורה משתלמת. לחצו כאן לצפייה בפרויקט ולתרומה.


11:30: תומר חמד מקבל כבוד באנגליה

החלוץ הישראלי של ברייטון השתתף אתמול בטקס "Night Of Heroes", ערב שמאורגן על ידי הקהילה היהודית בבריטניה, בו קיבל מגן הוקרה והפך ל"שגריר של מנהיגות". בציוץ שהעלה בטוויטר הוא אמר שזו זכות להשתתף באירוע שכזה.


It was an honor to take part in the #NightOfHeroes, a celebration of leadership, volunteering, and innovation. Congratulations to everyone involved. @jewishnewsukpic.twitter.com/FsEsEWuKp6

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) February 21, 2018


10:40: מה שלום הבן של ריבאלדו?

כוכב העבר הברזילאי פרסם באינסטגרם תמונה שלו עם בנו הקטן, וכתב "חוזרים לאורלנדו אחרי שבוע של פגישות וחששות בסאו פאולו עם איסאק הקטן, אבל תודה לאל הכל עבר בשלום. תודה לרופאים ולצוות בבת החולים".


 

Voltando para Orlando depois de uma semana de muitos compromissos aqui em São Paulo e também um grande susto com meu filho @isaquevk que precisou ir as pressas para o hospital mas graças a Deus tudo correu bem. Gostaria de agradecer Dr Carlos Takeuchi e a todos do hospital Albert Einstein por cuidar muito bem do meu filho. Deus é Fiel

A post shared by Rivaldo Ferreira (@rivaldooficial) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי