צפו: אלמוג כהן בעט בפניו של שחקן יריב והורחק

אלמוג כהן
אלמוג כהן | טוויטר

הקשר הישראלי של אינגולשטאש הותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים בהפסד קבוצתו נגד דואיסבורג. אופיר מרציאנו עצר פנדל ב-2:2 של היברניאן נגד קילמרנוק בליגה הסקוטית, 64 דקות לבן חיים ב-1:1 של ספרטה מול סלובצ'קו

(גודל טקסט)

משחקי המחזור התחילו כבר ומתקיימים בשעה זו בכל אירופה, וחלק מהנציגים שלנו בניכר ינסו להמשיך את השבוע המוצלח שהתחיל עם עלייתם של מואנס דאבור וביברס נאתכו לשלב שמינית הגמר של הליגה האירופית עם קבוצותיהם רד בול זלצבורג וצסק"א מוסקבה.

דואיסבורג – אינגולשטאט 1:2
הקבוצה של אלמוג כהן הפסידה בחוץ והתרחקה מהמקום השלישי המוביל למבחני העלייה לבונדסליגה. הקשר הישראלי ספג כרטיס אדום והורחק דקה לפני סיום המחצית לאחר שהרים רגל בצורה מסוכנת ובעט בפניו שחקן דואיסבורג פביאן שנלהארדט. שטפן קוצ'קה החמיץ פנדל לאינגולשטאט ומאוחר יותר כבש לזכותה שער שוויון הזוי כשדחק מול שער ריק בזמן ששוער היריבה היה עסוק בשתיית מים בתוך השער (18). אחמד אנגין (13) ובוריס טאשקי (65 בפנדל) כבשו לדואיסבורג. 

קילמרנוק – היברניאן 2:2
אופיר מרציאנו פתח בהרכב קבוצתו בליגה הסקוטית, שהתארחה אצל קילמרנוק. השוער הישראלי כבר הצליח לעצור פנדל, אבל הבועט קריס בויד השתלט על הריבאונד וכבש את שער השוויון. היברניאן הובילה 0:2 בדקה התשיעית ויצאה מאוכזבת מהנקודה. 

אופיר מרציאנו. שומר על שער נקי (Gettyimages)
אופיר מרציאנו (Gettyimages)

ספרטק טרנבה – סניצה 0:1
אמיר בן שמעון לא שותף בהפסד קבוצתו בליגה הסלובקית.

סלובצ'קו – ספרטה פראג 1:1
טל בן חיים פתח בהרכב ספרטה פראג ב-1:1 מול סלובצ'קו והוחלף בדקה ה-64 על ידי סרדז'ן פלבאשיץ', קבוצתו ספגה שוויון לאחר שיצא. ספרטה במקום החמישי. 

פנאתינייקוס – לאמיה 0:2 
עומרי אלטמן שיחק 89 דקות בניצחון פנאתינייקוס 0:2 על לאמיה במחזור ה-23 ביוון. קבוצתו עלתה זמנית למקום השישי אחרי ניצחון שני ברציפות. אנתוני מונייה (48) ואמיליאנו אינסואה (64) כבשו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי