זהבי: רוצה שוב להיות מלך שערים. קנאברו: הזהרתי ממנו

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר רשמי

הפנומן שסיים עם שלושער ב-4:5 של RF: "לנצח במשחק הראשון בליגה במגרש של האלופה זה הישג ענק". מאמן אברגרנדה והבלם האגדי שזכה במונדיאל החמיא: "הוא לא צריך לחשוב על זווית, הוא בועט וזה נכנס"

(גודל טקסט)
"אני מאוד מתרגש מהניצחון הזה, כולם נלחמו כמו גברים אמיתיים", כך סיכם ערן זהבי כובש השלושער את ה-4:5 בדרבי של גוואנגז'ו, "הובלנו מההתחלה, אבל אברגרנדה הפכה את התוצאה ולצאת ממצב כזה עם ניצחון באצטדיון שלהם זה דבר ענק. לא הרמנו ידיים. במחצית השנייה המשכנו לדבוק ברוח הקרב שלנו והחזרנו את היתרון".


האם הוא רץ שוב למלכות השערים של סין: "יותר מדי מוקדם לדבר על זה. זו המטרה שלי גם העונה, אבל נראה מה יהיה".




על ההופעה של גוואנגז'ו RF:
  "לנצח במשחק הראשון של הליגה במגרש של האלופה ועם האווירה שהיתה כאן זה הישג ענק. מקווה שנמשיך בקצב הזה גם במשחקים הבאים".


3 goals, 1 assist and a crazy derby for Eran Zahavi in Guangzhou
The kickoff of the Chinese Super League was hot with 5:4 of R&F against Evergrande pic.twitter.com/ImE0taOdD9

— BabaGol (@BabaGol_) March 2, 2018

מאמן אברגרנדה פאביו קנאברו נשאל על ההופעה של ערן זהבי ואמר: "הזהרתי את ההגנה שלנו לפני המשחק ממנו. הוא לא צריך לחשוב על זווית הבעיטה לפני שהוא בועט. הוא ישר בועט וזה נכנס. מצטער שלא הצלחתי להשתלט עליו".

 
קנאברו, אחד מהבלמים האגדיים בכל הזמנים שזכה כקפטן נבחרת איטליה להניף את גביע העולם  ב-2006: "כנראה שאני צריך לאמן טוב יותר את ההגנה שלי כי הם מגנים טובים, אבל בעתיד אני לא רוצה לראות אותם סופגים שערים כמו שהם ספגו מזהבי. הם עדיין אמורים להתמודד מול חלוצים מהטובים בעולם. זה לא היה קרב אישי בין ההגנה לזהבי, אבל בשום פנים אסור להרשות לקבוצה כמו RF להוביל עלינו 0:2 אחרי עשר דקות".



זהבי. כבר עשו לו פוסטר


האתרים בסין כבר הוציאו פוסטר למשחק עם תמונות של זהבי ואלאן מאברגרנדה שכבש גם הוא שלושער ויצאו מגדרם מרוב התלהבות מהמשחק. הם ציינו ששתי הקבוצות הימרו על התקפה והשוו את שיא הכיבוש במשחק אחד בליגה הסינית עם תשעה שערים.



זהבי חוגג את ניצחון בחדר ההלבשה (אתר רשמי)


אברגרנדה ספגה חמישה שערים במשחק ליגה, לראשונה אחרי שבע שנים או 2323 יום. ה-4:5 ל-RF קבע עוד שיש שוויון בין שתי הקבוצות של גוואנגז'ו במפגשים ביניהם: שבעה ניצחונות לכל אחת. פנג קסיוטינג, קפטן אבגרנדה אמר: "הופתענו שהם הוליכו כבר בדקה השנייה. זה הימם אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי