זהבי הרשים באימונים, מאמנו: "אסור לזלזל בקראסקו ובגאיטן"

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר רשמי

גוואנגז'ו RF תפגוש את העולה החדשה דליאן איפנג, סטויקוביץ' הזהיר אחרי הניצחון המשוגע בדרבי: "הזרים שם באיכות גבוהה מאוד". הישראלי שוב זכה לכותרות חיוביות

(גודל טקסט)

ערן זהבי נבחר לשחקן המחזור הראשון בליגה הסינית אחרי שכבש שלושער נגד האלופה אבגרנדה בניצחון המדהים 4:5, ומחר יש לקבוצתו גוואנגז'ו RF משחק ביתי קל על הנייר מול העולה החדשה דליאן איפנג, שהובסה בתוצאה הלא שגרתית 8:0 במשחק הראשון שלה על ידי שנגחאי SIPG. כמו שאנחנו זוכרים משנה שעברה, דווקא מול הקטנות איבדה הקבוצה של זהבי נקודות והיא מקווה שלא כך יהיה גם מחר (שבת, 13:30 בספורטHD2).

הדיווחים על זהבי מסין הם שהוא ממשיך לגלות יכולת מצוינת באימונים והלהיב את האוהדים השבוע בביצועים מצוינים. המשחק הזה מהווה גם עימות בין שתי חברות ענק בסין. "וונדה" שאימצה את העולה החדשה ורכשה עבורה את יאניק קראסקו וניקולאס גאיטן, לעומת RF שיש לה בתי מלון ענק בעיר כמו הייאט וקרלטון ריץ'. היא שכרה בבתי מלון אלה חנויות ענק ומוכרת מוצרים במיליונים.

דראגן סטויקוביץ', מאמן גוואנגז'ו RF, הזהיר שאסור לזלזל באורחים למרות התבוסה שספגו: "ראינו את המשחק שלהם פעמיים ונראה שוב. הזרים שהם באיכות גבוהה מאוד".


זהבי. מלהיב את האוהדים גם באימונים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי