רפאלוב: זו הייתה התקופה הקשה בחיי, אמרתי למשפחה לא להגיע

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום מסך

הישראלי פתח את הלב אחרי שער הניצחון של קלאב ברוז' מול גנק: "הבן שלי שאל כל הזמן 'למה אבא לא משחק', זה לא היה כיף. אין לי טענות על מה שהיה". המאמן: "לא ספרתי אותו בהתחלה". צפו בתקציר

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב חזר לחיים חדשים בקלאב ברוז' אחרי שכבש אתמול (שני) את שער הניצחון ב-0:1 על גנק בפנדל בדקה ה-92 אחרי שנכנס כמחליף בדקה ה-64 והתקשורת הבלגית מתלהבת. עיתון "האט בלנח ואן לימבורח" כתב ש"הג'וקר של ברוז' חזר". עיתון HN הבלגי העניק לרפאלוב את כל הכבוד ופרסם תמונה שלו בשער הראשי. ההרגשה היא שכולם מאושרים שרפאלוב שוב כובש.


ב"האט בלנח ואן לימבורח" נכתב שמאמן קלאב ברוז', איבן לקו, הזהיר שהעבר הוא האויב הכי גדול של ברוז', אבל מסתבר ששחקן שהיה כוכב בעבר הציל את המאמן ואת הקבוצה. "רפאלוב היה בלתי נראה ולא השתמשו בו כמעט עד לאחרונה, אבל הוא עשה את הקאמבק שלו בדרך הכי טובה חזרה ללבבות של האוהדים. אחרי 16 חודשים בלי לכבוש שער הוא הבקיע שער גורלי בדקה ה-90 בזמן פציעות".


רפאלוב עצמו פתח את הלב אחרי המשחק: "אני חושב תמיד חיובי. ברור שחלמתי על הרגע הזה שאחזור שוב לעניינים. על רגעים כאלה אתה חולם כשאתה ילד. הרגשתי טוב שאני יכול לבעוט את הפנדל הזה וביקשתי מהאנס ואנקן ורוד פורמר ההולנדי שיתנו לי לבעוט וקיבלתי מהן אור ירוק".


לשאלה אם יחזור להרכב ענה: "תשאלו את המאמן. מה שבטוח הוא שגם כשחקן הרכב וגם כמחליף אעשה הכל כדי שהמועדון יזכה באליפות. אני כאן שבע שנים ויודע איך הפלייאוף הזה עובד, מה הקשיים ומה אני יכול לתרום. אני רוצה שנישאר במקום הראשון, להישאר מקצוען ולעבוד קשה. אני חושב חיובי ואין לי שום טענות על מה שהיה".


Covers of the the day : @LiorRefaelov8 from @ClubBrugge is everywhere ! @BelgaImage#clugnk#footballshooterpic.twitter.com/KDeHiOsJWi

— Bruno Fahy (@BrunoFahy) April 3, 2018


לדברי העיתון אוהדי קלאב ברוז' יצאו מכליהם והשתוללו משמחה לא רק בזכות השער בדקה ה-90 ולא רק בזכות שעלו לתשע נקודות הפרש על גנט השנייה, אלא גם בגלל שזה רפאלוב, שחקן שהם מאוד אוהבים. לפי העיתון לרפאלוב לא היה מקום במערך של לקו עד כה והוא לא השתמש בו כמעט, אבל דווקא הוא יכול להיות השחקן המכריע בפלייאוף בגלל שהוא רענן ובכושר טוב. רפאלוב הודה: "עברה עלי התקופה הכי קשה בחיי. אשתי והילדים היו מגיעים למשחקים כרגיל גם כשלא שיחקתי, אבל אמרתי להם בסוף להישאר בבית. הבן שלי הגיע למשחקים ושאל כל הזמן 'למה אבא שלי לא משחק, זה לא היה כיף'". עוד כתב העיתון: "רפאלוב עמד בפני מעבר לקבוצה אחרת שלא התממש. כשידע שהוא נשאר התחיל לעבוד קשה, להתאמן, אפילו אימונים נוספים".


לקו שלא נתן לקשר הישראלי יותר מדי הזדמנויות סיפר על יחסיו עם שחקנו: "דיברנו המון. זו הייתה שנה קשה עבורו. הגיע מאמן חדש שלא ספר אותו, אבל הבהרתי לו שאם הוא נשאר ויהיה בכושר הוא יהיה אחד השחקנים החשובים שלי בפלייאוף. הרגשתי שהוא יכול להיות הווינר של המשחק. בעיטת הפנדל של רפאלוב הייתה חשובה מאוד עבורו". האנס ואנקן הוסיף: "השער של רפאלוב ייתן לו כל כך הרבה לביטחון. חשוב לי מאוד שהוא ישחק מאחורי. הוא מקבל הרבה חופשיות לשחק".


Thx @LiorRefaelov8#nsng#CluGnk#manofthematch #8 pic.twitter.com/wzTN8Pn9eY

— Franky (@watson_FDR) April 2, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי