81 דקות לעאבד בהפסד גירסונספור, מחצית לבן חיים בניצחון ספרטה

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

הישראלי פתח והוחלף נגד אנקראגוקו, שניצחה 2:3 למרות קאמבק מוקדם של האורחים. בן חיים וספרטה פראג הביסו 0:3 את דוקלה בדרבי של בירת צ'כיה, תיקו 1:1 למרציאנו והיברניאן והפסד לדקל קינן בארה"ב

(גודל טקסט)

אחמד עאבד פתח ושיחק 81 דקות בהפסד קבוצתו גירסונפסור מהליגה השנייה בטורקיה בחוץ לאנקרגוצ'ו. אנטון פוטסילה העלה את המארחים ליתרון כבר שלוש דקות מהפתיחה, אבל גירסונספור חזרה עם שני שערים מהירים של הנריק אלמיידה (8) ומוחמט ראיס (15). המארחת השוותה מפנדל של יומוט נאייר בדקה ה-36 והחזירה את היתרון בדקה ה-74 משער של לאנרי קהינדה, ששיחק בעבר בישראל. קבוצתו של עאבד שבמקום ה-12 בטבלה רשמה הפסד שלישי מארבעת המשחקים האחרונים. 

בצ'כיה, טל בן חיים נכנס בתחילת המחצית השנייה בניצחון קבוצתו ספרטה פראג על היריבה העירונית דוקלה פראג 0:3. החלוץ הישראלי החליף את וצלב קאדלץ כשקבוצתו כבר היתה ביתרון 0:2 לאחר שערים של יוזף שוראל (3) וסרג'ן פלאבסיץ' (14) במחצית הראשונה, שוראל השלים צמד בדקה ה-80. בעקבות הניצחון, ספרטה התקרבה מרחק נקודה מיבלונץ שבמקום החמישי. 

אופיר מרציאנו המשיך לקבל קרדיט לאחר היכולת הטובה שהציג במשחקים האחרונים בשער היברניאן הסקוטית, הפעם זה הספיק רק לתיקו 1:1 מול רוס קאונטי מתחתית הליגה. בילי מקאי העלה את קאונטי ליתרון בדקה ה-28, אוליבר שו השווה בתוספת הזמן. היברניאן נשארה במקום הרביעי, אך פספסה הזדמנות לנצל את ההפסד של אברדין ולצמק את הפער ביניהן לנקודה בלבד.

בליגת ה-USL בארצות הברית, סינסינטי רשמה הפסד בכורה וספגה שער ראשון העונה, כשנכנעה בביתה 1:0 לאלופה לואיוויל סיטי במסגרת המחזור השלישי. דקל קינן רשם 90 דקות עם סרט הקפטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי