צפו: ספרטה פראג השיגה ניצחון חשוב, טל בן חיים לא שותף

ספרטה פראג
ספרטה פראג | טוויטר

קבוצתו של החלוץ הישראלי גברה 2:0 על יאבלונץ בקרב צמרת ועלתה זמנית למקום השלישי בטבלה. סטנצ'ו (32) בשער נהדר וקאדלץ (62) כבשו למארחת, הליגיונר שוב ראה את המשחק רק מהספסל

(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בליגת העל הצ'כית נפתח היום (שישי), כאשר ספרטה פראג ניצחה 0:2 את יאבלונץ. טל בן חיים ראה מהספסל את ניקולה סטנצ'ו, שבמדי רומניה נגד נבחרת ישראל כבש שער מרהיב, כובש שוב מחוץ לרחבה – הפעם בבעיטה חופשית נהדרת לחיבורים בדקה ה-32. ואלצב קאדלץ ניצל בלבול ברחבת האורחים כדי להכפיל (62) ולקבוע את תוצאת המשחק.


זה המשחק השני ברציפות בו בן חיים לא משתתף, לאחר שלא נכלל בסגל בתיקו 2:2 נגד פלזן בשבוע שעבר. חמישה מחזורים לסיום העונה, לחלוץ הישראלי יש רק 15 הופעות בליגה כאשר ב-10 מתוכן הוא פתח, רק בשתיים השלים 90 דקות ועדיין לא כבש. גם בבישולים התמונה עגומה, כשיש לו רק אחד כזה העונה.


בעקבות הניצחון ספרטה עלתה למקום השלישי, מרחק חמש נקודות מהמקום השני המוביל לליגת האלופות. כל זה כמובן לפחות עד שאר משחקי המחזור שייערכו מחר. זהו משחקה התשיעי ברציפות ללא הפסד של קבוצתו של בן חיים, והיא הנחילה ליאבלונץ את הפסדה הראשון מזה 10 משחקים והראשון בליגה מאז דצמבר.


⏱️ Full time! Sparta earns three points at home off of goals from Stanciu and Kadlec! pic.twitter.com/5eTYNwYeAJ

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) April 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי