צפו: 4:4 בין ברוז' ורפאלוב לליאז', אלבז ניצח את אולימפיאקוס

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר עלה מהספסל בתיקו המטורף בבלגיה, החלוץ בישל ב-0:1 של סמירניס ביוון. וגם: אלמוג כהן ואינגולשטאט הובסו ולא יעלו לבונדסליגה, ניצחון לדאבור ולזלצבורג באוסטריה והפסד ללוי ולהרוש בקפריסין

(גודל טקסט)

אלמוג כהן (רשם 90 דקות) ואינגולשטאט סיימו מעשית את העונה בבונדלסיגה השנייה לאחר שהובסו 3:0 אצל המוליכה פורטונה דיסלדורף. בעקבות ההפסד גדל ההפרש בין הנשרים במקום השביעי לקיל מהמקום השלישי מהמוביל למבחנים לשבע נקודות, ולתשע נקודות מנירנברג השנייה עם הכרטיס האוטומטי לבודסליגה. לצפייה בתקציר המשחק לחצו כאן.

התבוסה באה אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות ובכך השלימה אינגולשטאט משחק שלישי ללא ניצחון. אלמוג כהן שכבש את שעריו הראשונים בנשרים בשני המשחקים שקדמו לתקופת היובש הזו והביאו שש נקודות לקבוצתו, לא סיכן את השער.

דיסלדורף, שקטעה רצף של שלושה הפסדים שכמעט וגרם לא לאבד את הכרטיס, כבשה כבר בדקה השביעית מרגלי רואן הנינגס בשערו ה-12 העונה מבישול של האראגוצ'י. גם שני השערים האחרים באו ממצבים נייחים וננגחו לרשת ניקו גיסלמן ה-39 ורובין בורמות' בדקה ה-65. הקבוצה מדרום מערב גרמניה, שהיתה רק עונה אחת בבונדסליגה ב-21 העונות האחרונות זקוקה לארבע נקודות כדי להבטיח גם תיאורטית את העלייה. קייזרסלאוטרן, מועדון הפאר שלעבר בו שיחקו בעבר גילי ורמוט ואיתי שכטר, הפסידה הערב 1:0 בבית לדרדזן וירדה מעשית לליגה השלישית. 


כהן גולש לכדור. אינגולשטאט תבלה עונה נוספת בליגת המשנה (Gettyimages)

ארבעה ימים לפני חצי גמר הליגה האירופית מול מארסיי, מואנס דאבור השלים 90 דקות בניצחון של זלצבורג 1:3 על אלטאך. הקבוצה של החלוץ הישראלי שמרה את הפער משטורם גראץ השנייה על 11 נקודות כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה בליגה האוסטרית. 

בבלגיה, ליאור רפאלוב רק עלה מהספסל בדקה ה-65 ב-4:4 המשוגע של קלאב ברוז' מול סטנדרד ליאז'. הקשר נכנס ב-2:3, אך דקה לאחר מכן ליאז' השוותה. ברוז' עלתה ל-3:4 מפנדל של דיאבי (83), אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן האורחים קבעו 4:4 משוגע. למוליכת פלייאוף האליפות עדיין פער מבטיח של שבע נקודות על פני אנדרלכט בדרכה לאליפות.


ליאור רפאלוב רק עלה מהספסל, אבל מתקרב לאליפות נוספת (אתר רשמי)

בליגה הרוסית, ביברס נאתכו רק עלה מהספסל בדקה ה-69 ב-1:2 הביתי של צסק"א מוסקבה על קרסנודאר. הקשר נכנס בפיגור, אבל אחמד מוסא כבש צמד בדקות 73 ו-85 כדי להפוך את התוצאה והישראלי וקבוצתו לפחות זמנית במקום השני עם 51 נקודות.

בליגה הטורקית השנייה, אחמד עאבד שיחק 90 דקות בהפסד גירסונספור 1:0 למוליכה ריזספור. הישראלי וקבוצתו במרחק שש נקודות מהקו האדום לאחר 32 משחקים.

ביוון, עומרי אלטמן הפצוע כמובן לא שותף ב-0:3 של פנאתינייקוס בחוץ על פאניוניוס במשחק מרכז הטבלה, אך אלי אלבז רשם 90 דקות ובישל בניצחון הקריטי והמדהים של אפולון סמירניס על אולימפיאקוס, בזכותו הם בפער חמש נקודות מהקו האדום.

בקפריסין, אנורתוזיס פמגוסטה של המאמן רוני לוי והשוער אריאל הרוש (90 דקות) נכנעה 3:1 למוליכה אפולון לימאסול ונותרה במקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי