55 דקות לאחמד עאבד בניצחון 1:2 של גירסוסנפור

גירסונספור
גירסונספור | טוויטר

החלוץ הישראלי פתח והוחלף במצב של תיקו, אך קבוצתו הצליחה לנצח את סמסונספור ולעלות למקום ה-11 בליגה השנייה בטורקיה. טל בן חיים עלה מהספסל בהפסד ספרטה פראג 3:2 לאוסטרבה, תיקו לאנורתוזיס, ניצחון לקינן

(גודל טקסט)

הנציגים הישראלים באירופה משחקים היום (שבת) בעוד הליגות מתקרבות לסיומן. אחמד עאבד פתח ושיחק 55 דקות כשהוא עוזר לקבוצתו גירסונספור להשיג ניצחון. עאבד פתח בהרכב גירסונספור, שאירחה את קבוצת התחתית סמסונספור שנאבקת על חייה בליגה השנייה בטורקיה. האורחים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-16 משער של מוהמט בסיר, אבל צמד של מוהמט ראיס (36, 80) נתן לגירסונספור קאמבק וניצחון שבהחלט יעודד את רוחם. עאבד עצמו הוחלף בתחילת המחצית השנייה.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו השלים 90 דקות ב-3:5 של היברניאן על קילמרנוק, שהשאיר את קבוצתו במקום הרביעי עם 65 נקודות, בשיוויון עם ריינג'רס שבמקום השלישי. קילמרנוק הצליחה להשוות פעמיים ל-1:1 ול-2:2, אך זה לא ממש עזר לה במשחק נהדר של היברניאן, אצלה חמישה שחקנים שונים עלו על לוח הכובשים.

אריאל הרוש עמד 90 דקות בשער אנורתוזיס ושמר על שער נקי כשהמשחק הביתי עם א.א.ל לימסול הסתיים ב-0:0. הקבוצה אותה מאמן רוני לוי החמיצה הזדמנות להגדיל את הפער מהמקום הרביעי בטבלה, אץאץק לרנקה יכולה להתקרב למרחק נקודה ולאיים על המקום המוביל למוקדמות הליגה האירופית אם תנצח מחר את אומוניה.

דקל קינן שיחק 90 דקות עם סרט הקפטן בניצחון החוץ של סינסינטי 0:3 על אוטווה פיורי, שקטע עבור קבוצתו רצף שלושה משחקים ללא ניצחון. כל השערים נכבשו בתוך תשע דקות בין הדקה ה-68 ל-77. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי