דאבור כבש במשחק האליפות, רפאלוב וברוז' הפסידו לאנדרלכט

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אתר רשמי

משחק העונה בבלגיה הסתיים ב-1:2 לקבוצתו של סייף, שלא שותף בעקבות השעיה ואילו רפאלוב עלה מהספסל. החלוץ זכה בתואר ראשון באוסטריה ושבר שיא אישי, כהן ואינגולשטאט נשארו בליגה, לוי והרוש במוקדמות האירופית

(גודל טקסט)

מחזור אחד לתום העונה, אינגולשטאט הבטיחה את הישארותה בליגה השנייה, כשהשיגה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים, 0:2 על בראונשווייג. אלמוג כהן שיחק 90 דקות, חבריו רוברט לייפרץ (56) ושטפן קוצ'קה (66) כבשו תוך 10 דקות והורידו את המפסידה למקום שמוביל למבחנים נגד הירידה. 

ללא ניר ביטון הפצוע, סלטיק ניצחה היום (ראשון) 1:3 בחוץ את הארטס. דדריק בויאטה (21), מוסא דמבלה (51) וסקוט סינקלייר (90+5) כבשו לאלופה ומחקו את היתרון של קייל לפארטי המארח (18).

מיד לאחר מכן נערך משחק עונה בבלגיה, בו אנדרלכט (ללא קני סייף המושעה) גברה 1:2 על קלאב ברוז' וצימקה את הפער מליאור רפאלוב וקבוצתו לשתי נקודות בלבד – משחק שלישי ברצף שברוז' לא מנצחת. רפאלוב עלה מהספסל בדקה ה-78 ומיד אחר כך כבש דיאבי, שער מצמק אחרי שעריהם של תיאודורצ'יק (58) ומוריוקה (73). ברוז' הפסידה משחק ליגה בבית לראשונה אחרי 48 משחקים רצופים. גם ההפסד הקודם שלה – בדצמבר 2015 – היה לאנדרלכט (4:1). 

עוד היום, זלצבורג ומואנס דאבור זכו רשמית באליפות אוסטריה הודות ל-1:4 על שטורם גראץ במשחק בין הראשונה לשנייה. הפער בין השתיים עומד כעת על 14 נקודות, כשבקופה נותרו 9 נקודות בלבד. השתיים גם ייפגשו ביום רביעי הקרוב בגמר הגביע האוסטרי. לדאבור, שעלה מהספסל בדקה ה-70 וכבש את השער האחרון 13 דקות לאחר מכן, כבר יש 20 שערים העונה בליגה – וזהו שיא אישי שלו. בסך הכל לישראלי 70 שערים מעבר לים וזהו כמובן גם תואר ראשון שלו מעבר לים ושני מאז זכה עם מכבי תל אביב באליפות ב-2012/13.


דאבור וברישה. כוכבי האליפות של זלצבורג

בקפריסין, רוני לוי, אריאל הרוש ואנורתוזיס הבטיחו את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית אחרי ניצחון 1:2 על אומוניה. השוער שיחק 90 דקות, רובן ראיוס כבש את אחד השערים. במחזור האחרון תתארח אנורתוזיס אצל אפואל ניקוסיה ותנסה למנוע ממנה לזכות באליפות.

ביברס נאתכו שיחק 90 דקות ב-0:6 הענק של צסק"א מוסקבה על ארסנל טולה. ניצחון על אנז'י במחזור האחרון יבטיח לנאתכו וחבריו את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. הקשר לא היה מעורב בחגיגה של חבריו שכבשו חמישייה בהפסקה ואת השישי בדקה ה-49. פדור צ'אלוב בן ה-20 כבש שלושער ובישל שער נוסף. אחמד מוסא (צמד) ואלכסנדר גולובין השלימו. ביוון, משחקה של פנאתינייקוס (ללא עומרי אלטמן הפצוע) נגד קסאנטי הופסק בשל גשם כבד. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי