פרסום ראשון: אלמוג כהן לא ישוב לישראל, צפוי להמשיך באינגולשטאט

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

לספורט1 נודע שהקשר שוחח בימים האחרונים עם ראשי קבוצתו, תנאיו שודרגו בשנית והוא מתוכנן להישאר ולסייע למועדון בניסיון לשוב לבונדסליגה: "אני לא חוזר, סיכמנו שאשאר", אמר

(גודל טקסט)

אלמוג כהן נחשב מזה תקופה למועמד מוביל להפועל באר שבע, אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות קיוותה עד מאוד לראות את הקשר שנולד בבירת הנגב חוזר לעיר נעוריו וכמוה גם מכבי תל אביב ומכבי חיפה קיוו להפתיע ולצרפו למרכז הקישור, אבל הערב (ראשון) נודע לספורט1 כי האפשרות שישוב העונה לליגת העל כלל לא על הפרק.

"אני לא חוזר לישראל, סיכמתי עם אינגולשטאט שאמשיך בקבוצה", אמר היום אלמוג כהן. קשר אינגולשטאט, שסיימה העונה במקום התשיעי בליגת המשנה בגרמניה אחרי שבעונת 2016/17 נשרה מהבונדסליגה, ינסה לסייע למועדון לשוב בחזרה לליגה הבכירה ועוד קודם לכן צפוי לפתוח בשבת בהרכב נבחרת ישראל במשחק בטדי מול ארגנטינה.

בעונה שעברה חתם כהן על חוזה חדש באינגולשטאט עד 2021 שבו הוכנס סעיף על סך חמישה מיליון יורו לקבוצות בגרמניה שנכנס לתוקף בקיץ הנוכחי. בנוסף, לשחקן הובטח שאם וכאשר יזכה להצעה מישראל, הוא יוכל להשתחרר תמורת סכום נמוך יחסית. אלא שכעת דנו הצדדים על אפשרות שיעזוב ובסופו של דבר הובטח לכהן שדרוג נוסף בתנאיו, בתמורה לכך שיוותר על חזרתו לישראל. הסעיף בכל הנוגע למעבר בגרמניה נותר על כנו.

"בימים האחרונים התקיימו שיחות עם ראשי אינגולשטאט וסוכם שאשאר", הוסיף כהן בקצרה. הקשר בן ה-29 שיחק בעונה החולפת ב-27 משחקי ליגה וכבש שני שערים. קבוצתו חוותה עונה לא יציבה אותה סיימה במקום התשיעי רחוק מהכרטיס לבונדסליגה או למבחנים. כהן משחק באינגולשטאט מאז 2013 והעונה חצה 100 הופעות במדים האדומים-שחורים.


אלמוג כהן. עונה נוספת בליגת המשנה בגרמניה, כנראה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי