צפו בתקציר: גוואנגז'ו הפסידה 2:1 לקואנג'יאן, שער גדול לזהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

ללא סטויקוביץ' המושעה, הישראלי עם שער הליגה העשירי שלו העונה (88) לא הצליח למנוע משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון של קבוצתו. יאנג כבש ראשון לקבוצתו של פאולו סוזה (6), פאטו הכפיל במבצע גדול (25)

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו R&F וערן זהבי רשמו היום (שלישי) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, כשבמסגרת המחזור ה-12 בליגה הסינית הפסידו 2:1 לטיאנג'ין קואנג'יאן של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פאולו סוזה. עבור קבוצתו של הישראלי מדובר בהפסד ליגה רביעי העונה, שהוריד אותה, לפחות זמנית, למקום השביעי בטבלה.

גוואנגז'ו הגיעה ללא מאמנה הסרבי דראגן סטויקוביץ' שלא עמד על הקווים בשל הרחקה, וגם ללא החלוץ שיאו ג'י שחסרונו הורגש. כבר בדקה השישית היא נקלעה לפיגור כשכדור חופשי שהגביה אלשנדרה פאטו לרחבה הגיע ליאנג, שנגח את היתרון מקרוב. בדקה ה-25 היתרון הוכפל, כשהפעם פאטו היה על תקן הכובש. הברזילאי אקס מילאן התגבר על בלם ברחבה, וירה כדור לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. זהבי כמעט הצליח לצמק כשנגח ממטרים ספורים כדור שהוגבה לרחבה, אך יצא החוצה.

גוואנגז'ו עלתה למחצית השנייה ביתרון מספרי לאחר שז'או הורחק לטיאנג'ין בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאחר עבירה אלימה על מיאו. למרות זאת, האורחים לא הצליחו לנצל את היתרון כשבין לבין זהבי רשם עוד החמצה, במהלך שנפסל בטענת נבדל. בדקה ה-88 הגיע הרגע הגדול של הישראלי. הוא בעט כדור חופשי כ-20 מטרים שפגע בחומה, אך השתלט על הריבאונד וירה אותו לרשת כדי לקבוע 2:1 שנשמר עד הסיום.

כאמור, היה זה שער הליגה העשירי של זהבי העונה והוא רחוק שניים בלבד מהמקום הראשון בטבלת הכיבושים. בשבוע הבא תהיה לו הזדמנות להחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות כשיארח את נועלת הטבלה גואיז'ו ז'יצנג' אותה מאמן דן פטרסקו הרומני והשמות הבולטים הם ניקיצה ילאביץ' הקרואטי ומריו סוארס הספרדי.


זהבי. שער עשירים העונה (הליגה הסינית)

מהלך המשחק
דקה 6, 0:1 לטיאנג'ין! פאטו הגביה כדור לרחבה שהגיע לקיונג-וון הקוראיני שהוריד בראשו ליאנג, והאחרון נגח את היתרון לרשת.

דקה 13: רנאטיניו כדרר מול הגנת המארחת ופרץ לרחבה, אל מזווית קשה אלכסונית משמאל, בעט החוצה.

דקה 25, 0:2 לטיאנג'ין! פאטו קיבל כדור ברחבה, הטעה את הבלם וירה את הכדור לפינה הרחוקה בדרך להכפלת היתרון.


הכפיל את היתרון בשער בגדול. פאטו (הליגה הסינית)

דקה 34: זהבי התגבר על ההגנה והתרומם כדי לנגוח כדור שהוגבה לרחבה, אך ממטרים ספורים הכדור הלך החוצה.


דקה 45+2: טיאנג'ין נשארה בעשרה שחקנים אחרי שז'או תיקל בפראות את מיאו והורחק.

דקה 63: כדור עומק הוכנס למיאו והמגן העביר רוחב לזהבי. הישראלי פגע בקורה ממרכז הרחבה, אך למזלו המהלך נפסל בעקבות נבדל של מיאו.

דקה 78: וואנג ירה מחוץ לרחבה כדור, שחלף ליד הקורה של ג'וואנגז'ו.

דקה 88, זהבי צימק ל-2:1! כדור חופשי של הישראלי מ-20 מטרים פגע בחומה, אך הוא ירה את הריבאונד לרשת של המארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי