צפו בתקציר: צמד לזהבי, גוואנגז'ו בחצי הגמר הגביע אחרי 2:3 מטורף

זהבי
זהבי | הליגה הסינית

הכוכב ישראלי, ביום הולדתו ה-31, כבש פעמיים כולל פנדל סופר דרמטי בדקה ה-96 וסידר לקבוצתו ניצחון יקר על ג'יאנגסו סונינג שהעלה אותה לארבע האחרונות אחרי משחק נהדר ורווי מצבים

(גודל טקסט)

ככה חוגגים יום הולדת. ערן זהבי, שחגג היום 31 קיציים, כבש היום (רביעי) צמד בניצחון גוואנגז'ו 2:3 בשלב רבע גמר הגביע הסיני נגד ג'יאנגסו סונינג, כולל שער ניצחון דרמטי מפנדל בדקה ה96 ועלה עם קבוצתו לשלב חצי הגמר. 

הישראלי, כמו ברוב משחקי קבוצתו העונה, היה פעיל וניסה לאיים מהפתיחה על שערה של האורחת. למרות זאת, דווקא ג'יאנגסו עלתה ראשונה על הלוח בדקה ה-19 אחרי שכדור עומק עבר מעל כל הגנת גוואנז'ו ומצא את שיאנג שלא התבלבל והעלה את קבוצתו ליתרון. לא עברו 3 דקות וגוואנז'ו יצאה מההלם אחרי שצ'נג לונג קיבל כדור ארוך באגף השמאלי, ניסה לבצע הרמה שבדרך כלשהיא נכנסה ישירות לשער מזווית כמעט בלתי אפשרית וקבעה שוויון. 

שלוש דקות לפני המחצית, הגיע הרגע הראשון של זהבי שדחק כדור מתיבת החמש אחרי הרחקה לא טובה והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון שהקנה לה כרטיס לשלב הבא .המחצית השנייה נמשכה עם קצב מצוין גם היא כשבדקה ה-55 פנגפי נגח את שער השיוויון. קבוצתו של זהבי המשיכה בניסיונות כושלים לכבוש שער יתרון נוסף שיעלה אותם לחצי הגמר עד שהגיעה הדקה ה-95. 

נגיעת יד של שחקן הגנה של ג'יאנגסו שלחה את השופט למערכת ה-VAR ששכנעה אותו לקבוע בעיטת עונשין מוצדקת מ-11 מטרים. זהבי כמובן ניגש לבעוט, קבע 2:3 סופר דרמטי ושלח את גוואנגז'ו לחצי הגמר בצורה היה מתוקה שיש.


Happy birthday to Eran #EranZahavi#GuangzhouRFFC#YuexiushanStadium#Guangzhou#HappyBirthdaypic.twitter.com/UFm1vYMpgp

— Guangzhou R&F FC (@GuangzhouRFFC) July 25, 2018


מהלך המשחק:
דקה 19, 0:1 לג'יאנגסו סונינג: כדור עומק נהדר הוכנס לשיאנג, שמול השוער לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת של גוואנגז'ו ר.פ.



שחקני ג'יאנגסו סונינג חוגגים (הליגה הסינית)


דקה 22, גוואנגז'ו איזנה ל-1:1: צ'נג לונג קיבל כדור ארוך, חדר לרחבה וספק ניסה להרים, ספק ניסה לבעוט, הכניע את השוער ההמום של האורחת.


דקה 42, 1:2 לגוואנגז'ו:
אין חגיגת יום הולדת טובה יותר עבור זהבי מאשר חגיגת שער. הישראלי ניצל הרחקה לא טובה של הגנת האורחת דחק מקרוב וקבע מהפך.



זהבי חוגג את השער (הליגה הסינית)


דקה 55, ג'יאנגסו סונינג איזנה ל-2:2: הרמה נהדרת מאגף ימין מצאה את ראשו של פנגפי שנגח לרשת. 


דקה 96, 2:3 לגוואנז'ו! אחרי נגיעת יד של שחקנה הגנה של ג'יאנגסו סונינג, השופט הולך למערכת הVAR וקובע פנדל למארחים. מי שניגש לבעוט כמובן הוא זהבי שמכניע את השוער ומעלה את נבחרת ליתרון 2:3 ומביא לה כרטיס לחצי הגמר. ווינר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי