אלון תורג'מן פתח את הליגה האוסטרית עם שער ניצחון

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: אוסטריה וינה, האתר הרשמי

הליגיונר של אוסטריה וינה החזיר את קבוצתו מפיגור לניצחון 1:2 עם שער יפה בדקה ה-53 במחזור הראשון. דאליץ' (19) כבש ראשון, גרונוולד (38) השווה. הישראלי הוחלף בדקה ה-71

(גודל טקסט)

הליגה האוסטרית יצאה לדרך היום (שישי) עם המשחק שפתח את המחזור הראשון, בין אוסטריה וינה לואקר אינסברוק. אלון תורג'מן פתח בהרכב המארחת, ורשם הופעה מוצלחת עם שער ניצחון שהשלים מהפך והביא לאוסטריה וינה את המקום הראשון בליגה, לפחות עד ששאר הקבוצות יכנסו לסבב המשחקים.

דווקא האורחת היתה הראשונה לעלות ליתרון, עם שער של זלאטקו דאליץ' בדקה ה-19. אלכסנדר גרונוולד הספיק להשוות לפני סיום המחצית הראשונה (38) ובתחילת השנייה בישל לתורג'מן (53), שעבר שחקן הגנה ובעט חזק ושטוח לפינה הרחוקה. הליגיונר הישראלי,במשחקו הראשון בליגה מחוץ לישראל, הוחלף בדקה ה-71 וראה מהספסל את קבוצתו שומרת על התוצאה, גם אם מפספסת הזדמנות להגדיל אותה עם פנדל שהוחמץ בדקה ה-88, ופותחת את הליגה ברגל ימין.

זוהי התחלה נהדרת לתורג'מן, שכבש גם במשחק הגביע השבוע נגד אוהוף שהסתיים בתוצאה 0:4. בשבוע הבא תתארח הקבוצה אצל וולפסבורגר, ובמחזור השלישי יפגוש תורג'מן את חברו לסגל נבחרת ישראל מואנס דאבור במשחק נגד פ.צ. זלצבורג.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי