"ערן זהבי חלוץ ברמה הכי גבוהה, נצטרך לפקוח עין עליו"‎

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

גוואנגז'ו RF תארח את בייג'ינג רנהה בתקווה לקטוע רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון (רביעי, 14:35 בספורטHD1), המאמן הספרדי לואיס גרסיה פרגן לסגן מלך השערים. סטויקוביץ' ישוב לעמוד על הקווים אצל המארחת

(גודל טקסט)

ערן זהבי מתחיל להיכנס לכושר של עונה שעברה. אחרי שכבש במשחק האחרון (וקודם לכן גם בגביע הסיני), במאזנו 11 שערי ליגה העונה והוא מדורג שני עם אקס ויאריאל סדריק באקמבו, במרחק שני שערים מהפסגה בה ניצב וו ליי עם 13 שערים. במשחק הליגה הקודם הוא סיים בתיקו 2:2 נגד חביי ומחר ישחק בבית במסגרת המחזור ה-15 מול בייג'ינג רנהה הצמודה אל גוואנגז'ו RF בטבלה (14:30, שידור ישיר בספורט1).

מאמנה של רנהה, לואיס גרסיה שאימן בעבר את חטאפה ולבאנטה, נשאל האם הם ינסו לעצור את ערן זהבי שזכה לפני שנה בנעל הזהב של הליגה ואמר: "זהבי הוא חלוץ ברמה הכי גבוהה והבעיטות שלו מביאות נקודות לקבוצתו. נצטרך לפקוח עין עליו היטב".

מאמנו של זהבי דראגן סטויקוביץ' שהיה מורחק בליגה לשלושה משחקים, סיים לרצות את עונשו ויחזור לעמוד על הקווים. לקראת המשחק אמר: "יש לנו בעיות בהגנה וכל הקבוצות היריבות מודעות לכך. לפעמים זה מתסכל לראות מהצד איך השחקנים שלנו מאבדים כדורים ברחבה באחד על אחד. אנחנו יותר מדי נחמדים ליריבות שלנו. במחצית ראשונה היינו מצוינים נגד חביי ובשנייה נתנו להם לעשות מה שרצו. אמרתי לשחקנים שלי שהם חייבים להיות יותר אגרסיביים, יותר בוגרים ולתת יותר על כר הדשא בכל הקשור למשחק ההגנתי". 


"הבעיטות שלו מביאות נקודות" (אתר הליגה הסינית)

המאמן הסרבי טען שחלק משחקניו עייף עקב עומס המשחקים בגלל משחקי הגביע ואמצע השבוע בליגה: "יש לי שחקנים עייפים, אחרים סוחבים קצת פציעות, אבל נילחם עם ההרכב שיהיה לנו". מי שעשוי להיעדר הוא ג'וניור אורסו. רנאטיניו שהיה אף הוא במסיבת העיתונאים אמר: "הכי חשוב שהמאמן חוזר לנהל אותנו על הקווים. אני בטוח שנעלה עם ההרכב הכי חזק. אנחנו מצפים לניצחון כבר הרבה זמן" (חמישה מחזורים מאז הניצחון האחרון בליגה, י.ז).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי