צפו: זהבי כבש, 1:4 לגוואנגז'ו RF על בייג'ינג רנהה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי (60) הבקיע לאחר דאבל פס נהדר בדרך לניצחון ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים, קודם לכן ז'וז'או (18) ורנאטיניו (30) הפכו יתרון מוקדם של מוקאנדג'ו (13), גם לין הצטרף (90). סטויקוביץ' חזר לקווים

(גודל טקסט)

מסתבר שכל מה שהיה צריך זה מאמן. אחרי תקופה ארוכה בה ריצה עונש השעיה, חזר היום (רביעי) דראגן סטויקוביץ' לעמוד על הקווים של גוואנגז'ו RF במשחק הבית נגד בייג'ינג רנהה במחזור ה-15 בליגה הסינית, והקבוצה השיגה ניצחון ליגה ראשון מזה חמישה מחזורים, מאז ה-2:4 על שנגחאי שנואה בתחילת מאי, עם 1:4 מרשים.

זה לא התחיל טוב עבור גוואנגז'ו, שנקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה ה-13 מרגלי מוקאנדג'ו לאחר מתפרצת. אבל תוך חמש דקות היא כבר ידעה לחזור לעצמה, ובעיטה אדירה של ז'וז'או מצאה את דרכה אל בין החיבורים של האורחת. בדקה ה-30 זה כבר הפך למהפך, עם שער של הברזילאי רנאטיניו, ובמחצית השנייה הצטרף גם ערן זהבי (60) לחגיגה עם שער נהדר לאחר דאבל פס עם שיאו ז'י. כדי לסגור את העניין הגיע המחליף לו לין בדקה ה-90, וכבש שער קליל מול ההגנה החלשה של בייג'ינג.

נראה שגוואנגז'ו חוזרת לתקופה הטובה שלה, לאחר הניצחון ברבע גמר הגביע לפני שבוע ועם הניצחון היום. במקביל, גם ערן זהבי בתקופה טובה. הליגיונר כבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו, נצמד ל-וו לי משנגחאי בפסגת טבלת הכובשים בליגה עם 12 שערים (לעומת 13 של לי). בעקבות הניצחון עלתה גוואנגז'ו למקום השישי בטבלה. בשבוע הבא תארח RF את אוורגרנד בדרבי של גוואנגז'ו ותקווה לפתוח רצף חיובי. 

זהבי. חזר לכבוש בצרורות (הליגה הסינית)
זהבי. חזר לכבוש בצרורות (הליגה הסינית)

מהלך המשחק
דקה 12: זהבי קיבל הזדמנות מצוינת עם בעיטה חופשית כ-20 מ' מהשער, אבל השוער האורח היה במקום לעצור את הבעיטה המסובבת שלו.

דקה 13, רנהה עולה ל-0:1: מתפרצת מעולה של האורחת מצאה את מוקאנדג'ו, שעבר בקלות את השוער וגלגל את הכדור לרשת.

דקה 18, 1:1: התשובה של גוונאגז'ו לא איחרה להגיע. ז'יז'או קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ושלח אותו אל בין החיבורים של שן ג'י כדי לקבוע שוויון.

זהבי. חזר לכבוש בצרורות (הליגה הסינית)
זהבי חוגג את השער. ארבעה שערים בשבוע (הליגה הסינית)

דקה 30, גוונגז'ו עולה ל-1:2: יופי של התקפה של המארחת. הברזילאי רנאטיניו פרץ מצד שמאל, התקדם בלי הפרעה ובעט כדור פשוט שאיכשהו הכניע את השוער וחדר פנימה.

דקה 55: זהבי הגיע למצב קורץ אך הבעיטה שלו היתה שטוחה וחלשה.

דקה 60, 1:3: ערן זהבי התחיל עוד התקפה מצוינת, מסר לז'י וקיבל ממנו את הכדור בחזרה, ומשם הדרך לשער היתה קלה. שער רביעי בשלושה משחקים לקשר הישראלי, שמתקרב לפסגת טבלת הכובשים בליגה.

דקה 90, 1:4: המחליף לו לין הצטרף לחגיגה, קיבל כדור עומק ובעט מתחת הידיים של שוער האורחת המסכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי