בכורה מושלמת: חמד כבש, ק.פ.ר ניצחה לראשונה העונה

תומר חמד
תומר חמד | האתר הרשמי

הישראלי רק הוצג שלשום בשורות מי שהייתה נועלת הצ'מפיונשיפ, אבל זכה לאמונו של סטיב מקלארן, פתח ב-11, הבקיע בבית מול וויגאן וקבע את תוצאת המשחק אחרי 35 דקות. דאבור ותורג'מן עלו מהספסל באוסטריה

(גודל טקסט)

זה נכון שליגת העל יצאה היום (שבת) לדרך, אבל בכל רחבי העולם משחקים וכך גם הלגיונרים שלנו. הראשון לעלות על כר הדשא היה תומר חמד, שבבכורה שלו בקווינס פארק ריינג'רס, אליה רק הושאל השבוע, מצא את הרשת והעניק לה נקודות ליגה ראשונות.

חמד הגיע לקבוצתו של סטיב מקלארן מהצ'מפיונשיפ אחרי שזו הפסידה את כל ארבעת משחקיה העונה ונקלעה למאזן שערים של מינוס 11, הובסה 7:1 אצל ווסט ברומיץ רק לפני שבוע, אבל היום במשחק הבית מול וויגאן שצברה 7 נקודות מ-12 אפשריות היא עלתה ליתרון בדקה ה-35 אחרי בעיטה אקרובטית של הישראלי בשמאל, כך השער מתואר באתר הרשמי של קבוצתו החדשה. זו גם הייתה תוצאת המשחק בזכותה ק.פ.ר במקום ה-21, משמע נקודה מעל לקו האדום ועם נקודות ראשונות העונה.

עוד היום בגזרת הלגיונרים, היברניאן ללא אופיר מרציאנו הפצוע סיימה ב-1:1 ביתי מול אברדין בליגה הסקוטית. באוסטריה, מואנס דאבור עלה מהספסל ל-23 הדקות האחרונות ב-2:3 של זלצבורג בחוץ על אלטאך ואלון תורג'מן שותף ל-30 דקות ב-0:0 של אוסטריה וינה בחוץ מול סט. פולטן המפתיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי