רפאלוב: "אני בשיא הכושר שלי, לא חושב על פרישה מכדורגל"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

הרכש החדש של אנטוורפן דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שישוב לליגת העל: "לא פוסל שום דבר". וגם: החוזה החדש, הירידה בכמות הליגיונרים והצלחתה של נבחרת בלגיה במונדיאל

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לאחר שעזב את קלאב ברוז' וחתם לעונה אחת באנטוורפן, ליאור רפאלוב דיבר הערב (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר על התקופה המוצלחת בקבוצתו הקודמת, הסיבות שהובילו לעזיבה, מצב הכדורגל בישראל והאפשרות שישוב לליגת העל.

הקשר, שבישל בהופעת הבכורה שלו מול אנדרלכט, פתח את דבריו והתייחס לתקופה בברוז': "היו לי שם שנים נפלאות. הייתי שחקן מפתח ועשיתי דברים גדולים. בשנה האחרונה הגיע מאמן חדש ומיעטתי לשחק. הרגשתי שהגיע הזמן לאתגר חדש. אני לא רוצה להתעסק במה שהיה, אלא רק במה שאני אוכל לתרום לקבוצתי החדשה".

החוזה באנטוורפן: "אני חתום לשנה אחת למרות שהם הציעו לי חוזה לשנתיים. אני מאמין ביכולת שלי, והמבדקים הפיזיים שעשיתי הראו שאני בשיא היכולת שלי למרות הגיל, ולכן החלטתי לחתום רק לעונה אחת".

הירידה בכמות הליגיונרים: "אני כבר שמונה שנים בחו"ל כך שאני לא בעניינים. אני לא עוקב אחרי ליגת העל. שחקנים יוצאים וקשה להם להתאקלם. לאחר מכן המלחמה על דקות משחק הרבה יותר קשה כי הסגלים באירופה עמוקים ואיכותיים. הרבה שחקנים לא מצליחים למצוא את המקום שלהם ואז הם חוזרים לארץ".


לא חושב על פרישה. ליאור רפאלוב (AFP)

אי העפלה של מכבי תל אביב והפועל באר שבע לשלב הבתים: "יש קבוצות חלשות ממכבי ומבאר שבע בליגה האירופית. זה יכול לקרות. זה הכדורגל".

הצלחתה של בלגיה במונדיאל: "בגיל מאוד צעיר חוטפים את השחקנים הבלגים לליגות גדולות, בעיקר לאנגליה. השחקן הבלגי מאוד מבוקש באירופה ואם תראה את הסגל של הנבחרת תוכל לראות שיש שישה שחקנים מהליגה שמשחקים בנבחרת. זה דבר יפה".

תפקיד מקצועי אחרי הכדורגל: "אני לא חושב על פרישה. אני מרגיש בשיא הכושר ואני אעשה את כל מה שאני יכול על המגרש. היעד הבא שלי? אני בכלל לא חושב על זה".

עונת פרישה בליגת העל: "אני לא פוסל שום דבר, אבל אני לא יוצא בשום הצהרות כי זה יהיה חוסר אחריות מבחינתי".


לא יוצא בהצהרות. ליאור רפאלוב (האתר הרשמי של אנטוורפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי