נשיא אנורתוזיס: "ניפגש עם רוני לוי ונקבל החלטות"

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

בעקבות ניצחון אחד בלבד בארבעה מחזורים ואיבוד נקודות מול שתי האחרונות בטבלה, ראשי המועדון שוקלים את עתידו של המאמן ופנטיס אישר: "עלינו למצוא את הפתרון הטוב ביותר, אנחנו לא יכולים להמשיך להפסיד"

(גודל טקסט)

אנורתוזיס פמגוסטה פתחה את העונה עם ניצחון חוץ 0:1 על דוקסה, אלא שמאז היא סיימה ב-1:1 בחוץ מול פאפוס המדורגת הלפני אחרונה, שהנקודה היחידה שצברה בליגה הייתה מול אנורתוזיס, נכנעה בביתה לא.א.ל לימסול ובמחזור הרביעי והאחרון סיימה ב-0:0 מול אלקי – קבוצה שנייה העונה שאת הנקודה היחידה שלה בליגה צברה על חשבון פמגוסטה.

בעקבות פתיחת הרעה העונה, בקפריסין כבר מדווחים שראשי אנורתוזיס פמגוסטה שוקלים בכובד ראש את פיטוריו של המאמן רוני לוי ונשיא המועדון אנדראס פנטליס אף אישר זאת בשיחה עם רדיו ספורט 104 המקומי: "הקבוצה נבנתה כדי להביא תוצאות, אבל אחרי ארבעה משחקים וגם קמפיין אירופי אנחנו לא עומדים בציפיות ובמטרות. ניצחנו פעם אחת בארבעה משחקים, זו התחלה לא טובה בכלל".

על רוני לוי אמר הנשיא: "כשאתה לא מספיק את הסחורה אז אוטומטית האש מופנית לעבר המאמן. נצטרך לעשות חושבים בנושא. ניפגש עם רוני לוי ונראה מה יהיה. נרצה לשמוע למה העונה נפתחה בצורה כזו ולראות מה אפשר לשנות. כהנהלה התפקיד שלנו היא למצוא את הפתרונות הטובים עבור המועדון, אין לנו זמן להפסדים נוספים. אנחנו מאמינים בקבוצה, אבל צריך לצבור נקודות".


רוני לוי. ידון עם הנשיא על עתידו (טוויטר)

מי שנחשב למועמד מוביל להחליף את רוני לוי הוא הגיאורגי טימור קצבאיה, ששיחק באנורתוזיס בין 2002 ל-2006 – למעשה במדיה פרש מכדורגל וגם אימן אותה במשך חמש שנים, מפרישתו ועד שנת 2009. לאחר מכן היה גם באולימפיאקוס לתקופה קצרה, אימן את נבחרת גיאורגיה וכן רשם תקופות קצרות באפואל ניקוסיה, א.א.ק אתונה ואורנבורג הרוסית.

פנטליס סירב להתייחס לדיווחים על קצבאיה והבהיר: "אנחנו רוצים להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון. היכולת מול א.א.ל לימסול נתנה לנו את הסיבות הנכונות להאמין בקבוצה, יש לנו שחקנים טובים וצוות מצוין, אבל אנחנו אנורתוזיס ואנחנו לא יכולים להשתמש בתירוצים. היו לנו יותר מצבים מאשר ליריבות בארבעת המשחקים ועדיין ניצחנו רק פעם אחת וכבשנו פעמיים בלבד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי