צפו: שמונה דק' לסייף באנדרלכט, רפאלוב השלים 90 דק' באנטוורפן

קני סייף
קני סייף | AFP

הקיצוני נכנס בדקה ה-82 ב-0:0 הביתי עם סנט. טרוידן והספיק להרים לראשו של סנטיני שהחמיץ. הקשר לא בלט בתיקו 2:2 עם גנט, נאתכו לא שותף בהפסד אולימפיאקוס לפאוק במשחק שנפתח באיחור עקב התפרעויות אוהדים

(גודל טקסט)
אחרי הצמד אמש (שבת) של מונאס דאבור בניצחון קבוצתו רד בול זלצבורג, גם לגיונרים נוספים לוקחים חלק הערב במשחקי קבוצותיהם ברחבי הליגות באירופה.


אנדרלכט – סנט. רוידן 0:0
בבלגיה, קני סייף נכנס בדקה ה-82 ולא הצליח להועיל לקבוצתו אנדרלכט שסיימה בתיקו 0:0 ביתי מול סנט. טרוידן, שנותרה בעשרה שחקנים, ופספסה הזדמנות להתקרב לקלאב ברוז' המוליכה. הקיצוני, שמייצג את נבחרת ארצות הברית, רשם מהלך יפה בתוספת הזמן כשפרץ באגף השמאלי והרים כדור טוב לרחבה אך הנגיחה של מלך שערי הקבוצה העונה איוון סנטיני הקרואטי הלכה סמוך לקורה. סך הכל, סייף שיחק העונה 59 דקות במצטבר בתשעה מחזורים ולא נראה שהוא מוערך יתר על המידה על ידי מאמנו. 


אנטוורפן – גנט 2:2
אחרי תקופה לא קלה בקלאב ברוז', ליאור רפאלוב רצה להמשיך את הפתיחה הטובה שלו באנטוורפן שאירחה הערב את גנט למשחק שנעל את המחזור התשיעי בליגה הבלגית. דווקא האורחים עלו ליתרון משער של רוסטד במהלך אישי יפה בדקה ה-16. המקומיים השוו כעבור שש דקות בלבד מנגיחה של מבוקני, אך בדקה ה-30 גנט החזירה לעצמה את היתרון מבעיטה אדירה לחיבור שלואדיס אוג'יג'ה-אופואה. פריס הרון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-50. רפאלוב לא בלט במיוחד, אך בזכות הנקודה קבוצתו עולה למקום הרביעי עם 16 נקודות במאזנה. במחזור הבא קבוצתו תצא למשחק חוץ מול אופן.



רפאלוב. (אנטוורפן, אתר רשמי)


אולימפיאקוס – פאוק סלוניקי 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
יותר מדי כדורגל לא ראינו הערב באצטדיון קאראיסקאקיס שבפיראוס, מסיבות מובנות יש לומר. אוהדי אולימפיאקוס, שידועים במופעי הפירוטכניקה וההתפרעויות שלהם, הדליקו במהלך כל ההתמודדות רימוני עשן וחזיזים, ולא נתנו לעננת העשן לעזוב את האיצטדיון, מה שגם גרם לעיכוב פתיחת המשחק בשמונה דקות.


השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-49 כשוולקוביץ' ניסה להרחיק כדור אך בעט לשערו הוא. ביבראס נאתכו שוב ראה את קבוצתו מהספסל ונראה כי מעמדו בקבוצה לא גבוה במיוחד. פאוק משיגה את ניצחונה החמישי העונה ושומרת על מאזן מושלם, אך מובילה על אולימפיאקוס בנקודה אחת בלבד נוכח עונש הפחתת שתי הנקודות שספגה.


מקנא בנתאכו שצופה מהספסל במופע הנדיר של אוהדי אולימפיאקוס pic.twitter.com/ZMG6MNoufM

— netanel tzigler (@netanelzigler) September 30, 2018


באוסטריה, אלון תורג'מן, שסובל מפציעה, לא נכלל בסגל של קבוצתו בניצחון הדרמטי 0:1 על הארטברג מתחתית הטבלה. בסין, ערן זהבי הפצוע גם הוא לא לקח חלק בהפסד קבוצתו גוואנגז'ו ר.פ 3:1 לשנחאי שינואה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי