דאבור לא הופיע למסיבת העיתונאים: "התבלבל בשעות"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

אירוע חריג: חלוץ זלצבורג היה אמור להתייצב מול התקשורת לצד מאמנו לקראת המשחק מול סלטיק (חמישי ב-19:55, ישיר בספורט1) אך הבריז. עיתונאי אוסטרי לספורט1: "הוא צפוי להיענש". המועדון הגיב דווקא בהומור

(גודל טקסט)
אירוע יוצא דופן התרחש הערב (רביעי) באוסטריה כשמואנס דאבור לא הופיע למסיבת העיתונאים של רד בול זלצבורג לקראת המשחק מחר (19:55, שידור ישיר בספורט1) מול סלטיק במסגרת המחזור השני של הבתים בליגה האירופית.


עיתונאי אוסטרי שפך אור על המקרה החריג בשיחה בלעדית עם ספורט1: "ראשי המועדון הצליחו לתפוס אותו אחרי מספר ניסיונות. דאבור חשב שמסיבת העיתונאים בשעה 15:00, אך הייתה בכלל ב-13:00 והוא טען שהוא התבלבל בשעות. הוא צפוי לספוג קנס". קודם לכן מאמנו, מרקו רוזה, התייחס לאירוע בקצרה: "אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק מה קרה, אבל אני אצטרך להחליט איך להתמודד עם זה".



הישראלי, שמוביל את טבלת הכובשים בליגה האוסטרית ונמצא בכושר נהדר, אינו נוהג לדבר עם התקשורת לאחר משחקים והיום הוא כאמור היה אמור להתייצב במסיבת העיתונאים המסורתית לצידו של המאמן מרקו רוזה, אך באופן חריג לא הגיע ולא טרח לעדכן את אנשי הקבוצה.


מאוחר יותר הגיבה הקבוצה לנושא והראתה שהיא מקבלת את הסיפור ברוח טובה. בסרטון שהעלתה בטוויטר נראה דאבור מגיע למסיבת העיתונאים באיחור ומגלה שאין שם אף אחד, לצד הכיתוב: "מואנס ישן יותר מדי… אספקה של רד בול בדרך!"


Munas #Dabbur hat die heutige PK "verschlafen"… Ein neuer Vorrat Red Bull ist schon auf dem Weg zu ihm! #FCSCELpic.twitter.com/h2sOD9nIZY

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) October 3, 2018


בתוך כך, בתקשורת הסקוטית דאגו להזהיר את סלטיק מפני החלוץ הישראלי הלוהט של זלצבורג. "דאבור הוא אחד משחקני המפתח של אלופת אוסטריה. הוא כובש בצרורות, יש לו סיומת איכותית והוא מאוד טכני עם הכדור. הוא שחקן שלם שמאוד נינוח כשהכדור ברגליים שלו, מכדרר מצוין ומחלק מסירות יפות. איש המטרה של רד בול זלצבורג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי