ערן זהבי עשוי לעזוב את גוואנגז'ו, צפוי להרוויח כ-18 מיליון דולר לעונה

ערן זהבי
ערן זהבי | טוויטר

למרות השנתיים שנותרו בחוזהו, מסתמן שהכוכב יסיים את דרכו בקבוצתו הנוכחית בסיום העונה ויצטרף ליריבה העירונית אברגראנדה או לשנגאחי SIPG. אפשרות: החלוץ ישוחרר ממשחקי הנבחרת מול סקוטלנד ואלבניה

(גודל טקסט)

מכונת השערים הישראלית, ערן זהבי, עשוי לעזוב את גוואנגז'ו R&F בסוף העונה בסין – בעוד חמישה וחצי שבועות – ולעבור לקבוצה אחרת בסופר ליג הסינית. זאת, על אף שנותרו שנתיים לסיום חוזהו בקבוצה.

גוואנגז'ו מדורגת כרגע במקום התשיעי בטבלה, שבע נקודות מהקו האדום, כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה. בשנתיים וחצי שזהבי נמצא בקבוצה, היא לא מצליחה להתרומם – אף שהחלוץ הישראלי כבש למעלה מ-60 שערים לזכותה בתקופה הזו. ההערכה היא כי זהבי מחפש אתגרים מקצועיים, לצד השכר הנאה לו הוא זוכה – כ-12 מיליון דולר בעונה – וכי גם בסוף העונה הזו תקבל גוואנגז'ו הצעות לרכישתו.

בשלב זה שתי הקבוצות שרוצות את זהבי הן שתי הגדולות של סין – האלופה הנצחית גוואנגז'ו אברגרנדה והקבוצה היותר רצינית במרוץ אחריו, סגנית האלופה ומוליכת הטבלה שנגחאי SIPG. כבר בחלון ההעברות האחרון, ביולי, הציעה האחרונה 30 מיליון דולר עבורו – הצעה שנדחתה על ידי R&F.

בגיל 31 יעדיף זהבי להמשיך ולשחק בסין בשלב זה, גם לאור העובדה כי אם יעבור צפוי שכרו לגדול לכ-17-18 מיליון דולר בעונה. אם יחתום באחת משתי הקבוצות הללו, ישחק זהבי בעונה הבאה גם בליגת האלופות האסייתית ויחל את העונה מוקדם מהרגיל. עוד שיקול שיילקח בחשבון.

בכל מקרה, זהבי עדיין פצוע והצטרפותו לסגל הנבחרת שיחל ביום שני את אימוניו לקראת המשחק נגד סקוטלנד ביום חמישי הבא בסמי עופר ונגד אלבניה ביום ראשון שאחריו בטרנר, מוטלת בספק. זהבי טרם חזר להתאמן עם הקבוצה לאחר שנפצע במשחק מול אלבניה בחודש שעבר, וסיכוייו לשחק במשחק הליגה הקרוב של גוואנגז'ו, מול בייג'ינג גואן, אינם גבוהים, כפי שפרסמנו אתמול לראשונה בספורט1.


עדיין פצוע. ערן זהבי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי