רפאלוב: "לא האמינו שנהיה במקום השלישי בשלב הזה של העונה"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום מסך

הישראלי שכבש בפנדל ב-0:2 של אנטוורפן נגד סטנדרד ליאז' וכיכב בשער "גאזט ואן אנטוורפן" היה מרוצה בסיום והתייחס לפלייאוף: "יש כאלה שפקפקו וזו ממשיכה להיות המטרה הראשונה שלנו". צפו בתקציר המשחק

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב כבש אתמול (ראשון) בפנדל בניצחון 0:2 של אנטוורפן על סטנדרד ליאז' וזכה לככב בשער העיתון "גאזט ואן אנטוורפן" כשהוא חוגג את השער שלו תחת הכותרת: "אנטוורפן הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח גם קבוצות צמרת". הקבוצה של הקשר הישראלי מדורגת שלישית בליגה הבלגית אותה גנק מוליכה עם 34 נקודות, קלאב ברוז' שנייה (32) ואנטוורפן עם 28 נקודות מקדימה בנקודה אנדרלכט (27). רפאלוב קיבל ב"גאזט ואן אנטוורפן" את הציון 7, כאשר חמישה שחקנים קיבלו ציון דומה.


רפאלוב החל במהלך שהסתיים בפנדל וכבש את שערו הרביעי העונה בליגה בשמונה משחקים. עבור הישראלי היה זה משחק מיוחד נגד מאמנו לשעבר מישל פרודום, שאימן אותו בהצלחה גדולה בקלאב ברוז' ורק כשעזב בתחילת העונה שעברה החלה התקופה הקשה של רפאלוב במועדון כשהמאמן איבן לקו החליט שהוא לא בונה על הקשר והחזיר אותו לעניינים רק בשנה שעברה לקראת בפלייאוף, והעונה החליט שהוא לא רוצה אותו. פרודום אגב, דווקא רצה את רפאלוב בסטאנדרד ליאז', אבל בהנהלה לא רצו אותו. עכשיו הוא הראה להם שאולי כדאי היה להם להקשיב למאמן. פרודום המתוסכל אמר אתמול אחרי המשחק: "זה לא סוד שרציתי את רפאלוב, אבל עכשיו הוא שחקן אנטוורפן ואין טעם לבזבז על זה זמן".


רפאלוב עצמו אמר ל"גאזט ואן אנטוורפן": "דיברתי עם פרודום לפני המשחק ואחריו. אני מאוד מכבד אותו. בפנדל לא חשבתי על כך שאני כובש נגדו. תמיד היה קשה לבוא לליאז' ולנצח. הצלחנו לנער אותם ועבדנו קשה מאוד והם לא הגיעו להרבה הזדמנויות, אבל גם היינו צריכים קצת מזל. זכינו בשלוש נקודות של זהב. אף אחד לא האמין שנהיה בין שלוש הראשונות בשלב הזה של העונה. חבל שהפסדנו לסט. טרוידן, אחרת היינו היום במצב עוד יותר טוב, אבל זה רק אומר שאנחנו צריכים לשמור את הרגליים על הקרקע". במשחק הקודם אנטוורפן הובילה 0:2 מול גנק המוליכה וירדה מנוצחת 4:2, אבל כאמור התאוששה אתמול.

Antwerp's Lior Refaelov pictured during the soccer match between Standard de Liege and Royal Antwerp FC, Sunday 04 November 2018 in Liege, on the 13th day of the 'Jupiler Pro League' Belgian soccer championship season 2018-2019. BELGA PHOTO BRUNO FAHY @lhttps://t.co/pd1mFSo2Rapic.twitter.com/RSLzGWrq7Z

— Bruno Fahy (@BrunoFahy) 4 בנובמבר 2018

רפאלוב כבר ספג ארבעה צהובים העונה ואמר: "זה לא רגיל אצלי. בדרך כלל היו לי ארבעה צהובים בקלאב ברוז' בעונה שלמה. לפעמים את צריך להקריב את עצמך כדי לעצור שחקנים, אבל אתם יודעים שאני לא שחקן מלוכלך". על האפשרות שאנטוורפן תעלה לפלייאוף אמר הקשר: "יש כאלה שפקפקו וזו ממשיכה להיות המטרה הראשונה שלנו, אבל אנחנו צריכים לשמור על רמת המשחק שלנו. יהיו לנו עוד רגעים קשים בהמשך העונה וצריך להיות מוכנים לזה".



רפאלוב מככה על שער העיתון (גאזט ואן אנטוורפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי