באנגליה טוענים: "מואנס דאבור בדרך למועדון גדול באירופה"

מואנס דאבור, אלי דסה
מואנס דאבור, אלי דסה | דני מרון

בממלכה מפרסמים שימיו של החלוץ בזלצבורג ספורים: "לייפציג עשויה לחטוף אותו" ומקשרים אותו ללידס יונייטד: "רק עלייה לפרמיירליג תעניק ללבנים סיכוי אמיתי לבצע עסקה בסדר גודל כזה"

(גודל טקסט)

"מואנס דאבור כבש 34 שערים ב-54 משחקים מאז שלידס ניסתה להחתים אותו. אם הלבנים יעלו לפרמיירליג בסיום העונה, חלוץ זלצבורג יהיה תוספת נהדרת עבור המועדון, אבל רק העפלה תעניק צ'אנס להשלים עסקה בסדר גודל כזה", כך נכתב היום (שלישי) בתקשורת האנגלית.

כזכור, לידס יונייטד, שמדורגת כיום במקום השלישי בצ'מפיונשיפ, רצתה לצרף את דאבור לפני כשנה, אך בסופו של המהלך לא צלח וחלוץ נבחרת ישראל סיים את עונתו הטובה בקריירה עם אליפות, חצי גמר ליגה אירופית ותואר מלך השערים של הליגה האוסטרית.

"ביכולת הזו, אין ספק שהתחנה הבאה של דאבור היא מועדון גדול באירופה כבר בחורף הקרוב", נכתב באותו דיווח. "רד בול לייפציג מהבונדסליגה, האחות הגדולה של רד בול זלצבורג, עשויה לחטוף את החלוץ הישראלי במהרה".

דאבור, שמוביל את טבלת הכובשים בליגה האוסטרית עם שמונה שערים, ניצב במקום הראשון גם בטבלת המבקיעים של הליגה האירופית עם חמישה גולים העונה ומחירו מוערך ב-12.5 מיליון יורו על פי האתר 'טרנספר מרקט'.


מואנס דאבור. ימיו בזלצבורג ספורים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי