דאבור: "בקרוב נפתח החלון, אשמח לעבור לליגה גדולה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

כוכב נבחרת ישראל וזלצבורג התראיין ב-103FM והתייחס לעתידו ("טוב לי כאן, אבל ברור שאני רוצה להתקדם"), השינוי בנבחרת ("הצוות מאמין בנו ואלו דברים שלא היו") והתמונה המפורסמת שהעלה כיאל אחרי גואטמלה

(גודל טקסט)
העונה האדירה של רד בול זלצבורג ומואנס דאבור נמשכת. 16 מחזורי ליגה ללא הפסד והתקרבות בצעדי ענק לעבר אליפות נוספת באוסטריה, חמישה ניצחונות מחמישה משחקים בליגה האירופית כבר הבטיחו לה את פסגת הבית והמקום בשלב 32 האחרונות וגם החלוץ הישראלי ממשיך ביכולתו הנפלאה והוא בפסגת מלך שערי הליגה האוסטרית עם 8 כיבושים, כשגם בליגה האירופית הוא מלך השערים בזכות 5 כדורים ברשת, בצוותא עם לוקה יוביץ' מפרנקפורט.


הערב כוכב זלצבורג ונבחרת ישראל התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על החודשים האחרונים, הרצון להתקדם לליגה בכירה יותר, השינוי שעובר על נבחרת ישראל וגם לתמונה המדוברת שהעלה בירם כיאל וייצרה לא מעט כותרות לאחר הניצחון על גואטמלה.


תחילה התייחס דאבור לצהלות השחקנים האוסטרים כשהגרלת מוקדמות היורו זימנה להם מפגש מול ישראל: "לא יודע אם הם חושבים שאנחנו נבחרת פארש, אבל הם חושבים שהם יכולים לנצח אותנו בקלות. אני לא חושב ככה. יש איתי בקבוצה ארבעה שחקנים שהם גם בנבחרת אוסטריה והם לא מסתלבטים עליי, גם לא אתן להם, אבל היינו יחד במלון בזמן ההגרלה והיו צעקות 'יש', אז זה היה קצת מצחיק ואני עקצתי. הם שמחים מאוד מההגרלה, אבל לא יהיה קל, לא לנו ולא להם".



"לא אתן להם להסתלבט עליי" (האתר הרשמי של זלצבורג)


החלום לעבור לליגה גדולה: "עוד מעט ייפתח חלון ההעברות ואולי יתחיל הבלאגן. אני לא יודע מה להגיב, ברור שאני רוצה להתקדם ואשמח לשחק בליגה טובה יותר ובמועדון גדול יותר. אני לא סובל פה כי אני במועדון ענק ומרגיש מצוין, גם העונה שלי מצוינת למרות שלא כבשתי חמישה משחקים ברציפות, אך אני מאוד שמח פה. החלום שלי הוא לשחק בפרמיירליג ואני מודע לכך שזה לא קל. אני חושב שאין לי בעיה לעבור לשם מהבחינה של רישיון עבודה".


על כך שלא כבש במשחקים האחרונים, בנבחרת ובזלצבורג: "אין משהו שקורה, אני משחק טוב והמאמן מאוד מרוצה מהעבודה שלי. לפעמים כדור פוגע בקורה ויש חוסר מזל, זה חלק מהכדורגל. מאמין שכבר בשבת אחזור לכבוש, בעזרת השם".


כמות המצבים שמייצרת הנבחרת: "במשחק בסקוטלנד לא הגעתי אפילו להזדמנות אחת, במשחקים לפני זה היו לי מצבים. אנחנו משחקים במערך שהוא כביכול הגנתי וכמובן שאני רוצה להבקיע, אבל עושים עבודה טובה בנבחרת וכל עוד היא תצליח אני אשמח גם אם לא אבקיע".



דאבור חוגג עם כיאל בנבחרת. "מערך כביכול הגנתי" (Gettyimages)


עוד על השינוי בנבחרת: "לא יודע איך להסביר את זה. פשוט השחקנים מרגישים טוב, מקבלים את הביטחון לו הם זקוקים מהמאמן ומהצוות ואלו דברים לא פחות חשובים מטקטיקה או דברים אחרים שעובדים עליהם. הצוות מאמין בנו ובשבילי זה שינוי כי אלו דברים שבשנים האחרונות לא היו. אנחנו עובדים קשה עם הרצוג והוא מעביר את התוכנית שלו בצורה מצוינת. כולם מאוד מרוצים מהמאמן ומהצוות ושמחים לשחק בנבחרת, אלו דברים שבאים לידי ביטוי".


אם פספסנו הזדמנות ענקית בסקוטלנד: "אני חושב שכן, במיוחד אחרי שהובלנו. לדעתי אם הם לא היו משווים ל-1:1….אבל בסופו של דבר זה כדורגל. עד השוויון שיחקנו טוב, אפילו מצוין, אבל אחרי זה הכל השתבש ופגשנו נבחרת מאוד קשה. אין מה לעשות, נתנו פייט טוב ונתנו את הכל".


התמונה המפורסמת שהעלה כיאל: "אני לא חושב שהייתה בעיה עם התמונה וגם אמרתי את זה, ניצחנו 0:7 וכולם שמחו והצטלמנו יחד מחוץ לחדר ההלבשה. אלה דברים שהתקשורת עושה, כי אצלנו בארץ תמיד מחפשים את הרע".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احنا كبار ….. والقادم أفضل بإذن الله

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי