רפאלוב: "אנטוורפן שינתה אותי. דווקא מעמדה אחורית כבשתי צמד"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

הישראלי כבש צמד בניצחון 0:3 על סרקל ברוז', זכה לציון 9 וקיבל עמוד שער בבלגיה: "השתדרג לשחקן שמסיים התקפות". אחרי המשחק סיפר: "היה חשוב לנצח. החוזה? מאמין שבתחילת השנה אקבל החלטה טובה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב שוב מככב בליגה הבלגית, ואחרי שנה קשה בקלאב ברוז' בה בקושי שיחק יש לו כבר שישה שערים באנטוורפן. הקבוצה עלתה אתמול (ראשון) למקום השני אחרי ניצחון חוץ על 0:3 סרקל ברוז' כאשר הישראלי כובש צמד. רפאלוב נבחר לשחקן המצטיין, ה"גאזט ואן אנטוורפן" העניק לו ציון 9 ותמונה בשער הספורט של העיתון שכתב עליו: "שיחק טוב יותר מאחרים למרות שירד לעמדה אחורית יותר, והיה הכי דומיננטי בקבוצה".


העיתון גם כתב כי רפאלוב הפך ממבשל שערים לשחקן שמסיים פעולות התקפה. עוד כתב העיתון: "בתחילת העונה לא היה ברור האם בגיל 32 רפאלוב יכול להיות שחקן משמעותי בקבוצה, אבל עכשיו ברור לכולם שהוא אחד השחקנים המובילים ושהוא מרים את רמת הכדורגל של אנטוורפן העונה ברמה שמאפשרת לה להתמודד עד כה בצמרת. בגיל שלו הוא השתדרג לשחקן שמסיים התקפות. יחד עם וויליאם אווסו הוא מלך השערים במועדון".


We winnen met 0-3 van Cercle Brugge! ⚽ #CERANT#COYR#RAFCpic.twitter.com/C9JnDUpkDf

— Royal Antwerp FC (@official_rafc) 9 בדצמבר 2018


"כשאתה כובש שני שערים במשחק אתה יכול להיות שבע רצון", סיפר רפאלוב, "זה היה קצת מוזר לשחק מול אצטדיון כמעט ריק ביאן בריידל סטדיום (האצטדיון של קלאב ברוז' בו שיחק שנים שמשמש גם את סרקל, י.ז). בעוד שבועיים זה הולך להיות משהו אחר לחלוטין נגד קלאב ברוז'. היה לי מוזר להיכנס לחדר ההלבשה של האורחים באצטדיון. הכי חשוב היה ללכת הביתה עם שלוש הנקודות כי אחרי ההפסד לסיינט טרוידן והתיקו נגד גנט היה חשוב לנצח ועכשיו להתכונן למשחק נגד ואסלנד-בוורן. אם אנחנו רוצים להיות בצמרת אנחנו צריכים לקחת שש נקודות מקבוצה כמו בוורן העונה".


העיתון אף כתב שרפאלוב שינה את הפנים של אנטוורפן העונה. כשנשאל על כך ענה: "זה נכון ששיניתי את היכולת של הקבוצה, אבל זה הדדי. גם הם שינו אותי. אני השנה לא רק רק כובש יותר אלא גם מתקל יותר". על העמדה שלו במגרש: "המאמן לאזלו בלוני שינה לי את התפקוד במשחק, בגלל שלא שיחקנו עם שני קשרים אחוריים אלא אחד ושיחקתי יותר מאחור. המאמן רצה שאסייע יותר לחלק האחורי ודווקא מהעמדה הזאת כבשתי שני שערים כך שהכל עבד נפלא". הקשר הישראלי גם התייחס להארכת חוזהו בקבוצה בה הוא מושאל בלבד: "מאמין שבתחילת השנה החדשה אעשה החלטה טובה לשני הצדדים".


רפאלוב על שער העיתון הבלגי (צילום: גאזט ואן אנטוורפן)
רפאלוב על שער העיתון הבלגי (צילום: גאזט ואן אנטוורפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי