רונן גבאי מצטרף לצוות המקצועי במכבי נתניה, גרוס מועמד

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

ההכנות לעונה הבאה מעלות הילוך: דראפיץ' קיבל עוזר נוסף, מתנהל מו"מ מול ערן לוי ושרם סיכם

(גודל טקסט)
ביום שישי האחרון חגגו במכבי נתניה עלייה לליגת העל וכבר בתחילת השבוע התחילו בהכנות לקראת העונה הבאה. המאמן סלובודאן דראפיץ' ועוזרו שי ברדה נפגשו עם הבעלים אייל סגל ושוחחו על התוכניות המקצועיות לעונה הבאה.

 

ההחלטה הראשונה הייתה קשורה דווקא לצוות המקצועי והמאמן רונן גבאי צורף כמאמן נוסף במחלקת הבוגרים וישמש גם כמנהל מקצועי בחטיבה עליונה של מחלקת הנוער. גבאי, ששימש לאחרונה כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, עבד עד לא מזמן כעוזרו של רוני לוי במכבי חיפה ומגיע עם ניסיון בליגת העל. גבאי מוערך על ידי דראפיץ' וברדה והיה חשוב לצרפו למערכת.




 

בנוסף החלו שיחות לגבי סגל השחקנים כאשר בתחילה במועדון חושבים על השחקנים המקומיים. השוער דין גל, המגן ויקי כחלון ודיא סבע מחזיקים בחוזה לעונה הבאה וימשיכו, כמו גם שני השחקנים הזרים דידייה קוגבניה ועלי מוחמד.

 

במועדון הוחלט כי גם הקשר אמייה טגה והחלוץ ברק בדש ימשיכו בנתניה. האחרון הגיע בחודש ינואר ואומנם לא השפיע יתר על המידה, אך בנתניה מאמינים כי יהיה לו חלק חשוב בליגת העל. בשבועות הקרובים תתקבל החלטה לגבי הקפטן ערן לוי מולו מתנהל משא ומתן. בקבוצה מעוניינים שהקפטן ימשיך עונה נוספת, אך הנושא תלוי בדרישות הכספיות של השחקן.

 

בנוסף חלוץ בית"ר תל אביב רמלה עדן שרם כבר סיכם את תנאיו בקבוצה. בנתניה מעוניינים גם בבלם הפועל ראשון לציון גיא גרוס שיהיה חלק מסגל הקבוצה בליגת העל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי