ניסן יחזקאל רוצה את פדרו גלבאן. דוד רביבו ישמש כעוזרו?

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | צילום: אריאל שלום

המאמן החדש של הפועל מרמורק החל בבניית הקבוצה לעונה הבאה ומעוניין בקשר איתו שיתף פעולה בבני יהודה. רביבו קיבל הצעה לשמש כעוזר מאמן ולפרוש ממשחק פעיל

(גודל טקסט)
ניסן יחזקאל, שבחודש שעבר התפטר מבני יהודה והשבוע מונה למאמנה החדש של הפועל מרמורק, העולה החדשה לליגה הלאומית, החל בבניית הקבוצה לעונה הבאה. 


השחקן הראשון אליו פנה המאמן היה כוכב בני יהודה פדרו גלבאן, איתו שיתף פעולה בחצי העונה האחרונה בבני יהודה. יוסי אבוקסיס, שחוזר לעמדת המאמן בבני יהודה, אינו בונה על הארגנטינאי ולכן במרמורק מקווים שגלבאן יסכים לרדת לליגה השנייה. במועדון מרחובות מבינים כי הקשר הוותיק יכול להיות משמעותי במאבקים בליגה הלאומית.


בנוסף, במועדון מחפשים עוזר מאמן ליחזקאל וקשר הקבוצה דוד רביבו קיבל הצעה בעניין. המאמן שוחח עם רביבו על הערכתו המקצועית לשחקן והציע לו להצטרף לצוות שלו. אם הקשר הוותיק אכן ייענה להצעה, הוא צפוי להודיע על פרישה ממשחק פעיל.


יצטרף לצוות של יחזקאל ויודיע על פרישה? (אסף קליגר)


רביבו, כבר בן 39, כידוע הצטרף למרמורק בדצמבר האחרון וסייע לה להעפיל לליגת המשנה. הוא החל את הקריירה במכבי תל אביב ולאחר ארבע שנים בקריית שלום עבר למ.ס אשדוד. את תחילת דרכו במחלקות הילדים הוא החל במכבי אשדוד ובקריירה הבוגרת עבר בנוסף בהפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, הפועל חיפה ובשנים האחרונות שיחק במכבי יבנה ובבני לוד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי