פרדי דוד מתקרב להפועל תל אביב, דגלאס קיבל הצעה רשמית

פרדי דוד
פרדי דוד | עדי אבישי

המאמן לספורט1: "קיימתי כבר כמה פגישות עד חמישי בבוקר אחליט". הבלם עשוי לחתום לשנתיים אם ישוחרר ללא תמורה. גוטליב בדרך לאופה הרוסית

(גודל טקסט)

פרדי דוד נוטה לקבל את ההצעה לאמן הפועל תל אביב בעונה הבאה בליגה הלאומית. על מועמדותו של המאמן הפתח תקוואי למשרה פורסם לראשונה בספורט1.


"סיימתי מספר פגישות עם הפועל תל אביב", אמר פרדי דוד לספורט1, "ישנם עניינים שביקשתי לקבל תשובות עליהם כך שהלילה או מחר בבוקר אחליט".

את העונה החולפת פתח דוד בהפועל קטמון והתפטר ממנה עוד במהלך הסיבוב הראשון. הוא אימן בעבר בחודורוב כשהחליף את יוסי אבוקסיס באמצע עונת 2012/13. דוד בן ה-52 נהנה בעיקר מאמונו של המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עומר בוקסנבוים, ששיחק תחתיו בהפועל רמת גן.

דוד כבר פרש את משנתו בפני הבעלים שרון ואיציק ניסנוב כולל שחקני רכש בהם הוא מעוניין. דוד גם יבחר לעצמו עוזר מאמן במקום יגאל אנטבי שלא ימשיך במועדון. כזכור, לפני דוד, ניסו בהפועל ת"א ללא הצלחה למנות את יוסי מזרחי, אלון חזן ומרקו בלבול, כאשר גם שמם של עמיר תורג'מן ומוטי איוניר הוזכר למשרה הפנויה. 

דני
גורדנה. רוצים שישוב הביתה. צילום: דני מרון

במקביל, סימנו האדומים את רועי גורדנה, קשר בני יהודה, שעלה לבוגרים בהפועל תל אביב ורשם בשורותיה 71 הופעות וכבש ארבעה שערים. פנייה כבר נעשתה לנציגיו של גורדנה שהפך לשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בבאר שבע. 

הבלם דגלאס דה סילבה, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בספורט1, קיבל הצעה רשמית לחתום לשנתיים במועדון בכפוף להשגת שחרור מקבוצתו הנוכחית, מלאדה בולסלאב הצ'כית. דה סילבה בן ה-33 שיחק העונה 24 משחקי ליגה בצ'כיה. הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת ורק אם הצ'כים ישחררו ללא תמורה, הוא יחזור ללבוש אדום. בהפועל ת"א רואים בהחתמתו עדיפות עליונה. 


דה סילבה, ישיג שחרור? (דני מרון)

הקבוצה קיבלה אתמול (שלישי) מקבוצת אופה הצעה רשמית בגובה 250 אלף יורו עבור הבלם אדי גוטליב, שמעוניין לשחק בליגה הרוסית. גוטליב קיבל את הפנייה מהקבוצה שסיימה במקום השביעי בליגה הבכירה כבר בינואר, אך נשאר בסופו של דבר בתום הליך בוררות.
 

עוד בהפועל תל אביב, הערב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל נקנסה הקבוצה ב-10,000 שקל בפועל בעקבות השלכת חפצים לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי