ישראל ראש ואלי בלילתי על סף סיכום בהפועל תל אביב

ישראל ראש
ישראל ראש | ערן לוף

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 מגן ק"ש ובלם הפועל ר"ג קרובים להצטרף לאדומים. בואנו קיבל הודעה על הפסקת עבודתו, יישאר לבסוף?

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה במאמצי החיזוק לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מגן עירוני קריית שמונה אלי בלילתי ובלם הפועל רמת גן ישראל ראש מנהלים משא ומתן מתקדם עם האדומים וקרובים אף הם להצטרף למועדון ביממה הקרובה.


במקביל, אלי בואנו, האפסנאי של הפועל תל אביב, עזב את מתחם האימונים בחודורוב, מבלי לקחת את מכתב הפיטורים שחיכה לו במשרדי המועדון.  זאב גרינברג, מבעלי המועדון, הודיע לבואנו, המועסק כבר למעלה מ-20 שנה, על הפסקת עבודתו משום שלא הסכים לקצץ משמעותית במשכורתו.


שכרו של בואנו בהפועל תל אביב מוערך בכ-9,500 שקל בחודש. מאז שהאדומים ירדו ליגה נעשה הליך רוחבי של קיצוצים ואיחוד תפקידים. השבוע פוטר משה חזקיהו מנהל הקבוצה ואת תפקידו תמלא הסמנכ"לית נטלי שוסטר.



"הבעלים גרינברג הודיע לי שאני מפסיק לעבוד בקבוצה, אבל אני ממשיך לעבוד", אמר בואנו לפני שעזב את המתחם, "לא מוכן לשמוע על פיטורים ולא מתכוון לקחת את המכתב שלו. אין לי הרבה מה לעשות ונראה איך יתפתחו הדברים. כואב לי, כואב לי מאוד".


"כחלק מהתייעלות המערכת וההכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית, כל עובדי המועדון, חלקם בעלי משפחות, בלי יוצא מן הכלל, התבקשו לקצץ בשכרם", נמסר בהודעה רשמית של הפועל תל אביב, "במידה והקבוצה תצליח להעפיל לליגת העל, הובהר לכל העובדים כי שכרם ישוב לקדמותו. חלק מהעובדים הסכימו לקיצוץ, חלקם לא – ועם חלק עוד מתנהל משא ומתן.


מ
בואנו. יקצץ או ילך?  צילום: דני מרון


"בנוגע לאפסנאי אלי בואנו, הבעלים, אנשי המועדון והאוהדים מוקירים את פועלו ותרומתו להפועל תל אביב לאורך השנים ומקווים מאוד כי בתום המשא ומתן שמתנהל מולו, גם הוא יישאר בקבוצה ויעזור לנו במשימה החשובה. לאלי הוצע שבתום העונה שכרו ישוב לקדמותו עד גיל הפנסיה. בשלב זה הוא לא פוטר ולא עוזב אותנו כל כך מהר.


"ראוי לציין כי הבעלים, אשר עובדים לילות כימים למען המועדון, ישקיעו העונה מיליוני שקלים מכיסם הפרטי בכדי להעמיד קבוצה חזקה שתחזיר אותנו למקומנו הטבעי".


בואנו הוא אחיו של האפסנאי הקודם אברהם "יאשין" בואנו ז"ל, שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה לפני כ-20 שנה והאח המשיך את דרכו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי