לגאנס פנתה לאלטמן, פנאתינייקוס שוב מתעניינת

אלטמן
אלטמן | צילום: דני מרון

קשר הפועל תל אביב הודיע למכבי חיפה כי בשלב זה הוא מוותר על ההצעה ומתכוון לצאת לאירופה. סוכנו בוחן עבורו אפשרויות גם בשווייץ ובצרפת

(גודל טקסט)

 בהפועל תל אביב כבר יודעים מאז השבוע שעבר שהקשר עומרי אלטמן אינו מתכוון, לפחות בשלב זה, לשחק בישראל – ועל כן הודיע בסוף השבוע האחרון לראשי מכבי חיפה על כוונתו לצאת לאירופה.

אלטמן הבהיר לראשי הפועל תל אביב כי הוא נחוש למצות את האופציה ולעבור לאירופה, הרבה בשל העובדה שתג המחיר עומד על 150 אלף יורו בלבד, סכום שאלטמן מאמין שלא יקשה עליו לעבור לאירופה. יש לציין שזהו גם תג המחיר עבור הקבוצות הישראליות.

בהפועל תל אביב הבהירו הבוקר כי הם מחכים לעזיבתו הרשמית של אלטמן כדי לקבל את 150 אלף היורו אשר מיועדים לרכישת שחקן זר, חלוץ או בלם, כפי שייבחר המאמן מוטי איוניר. גם בכל הנוגע לבלם אדי גוטליב הדברים דומים. גוטליב נחוש לצאת לאירופה ובשלב זה לא נענה גם הוא לחיזוריה של מכבי חיפה. גם מכבי תל אביב בוחנת אפשרות לצרף את הבלם.


אלטמן. האדומים מצפים לעזיבתו (דני מרון)

אלטמן, שבינואר האחרון אף יצא ליוון עם סוכנו רונן קצב והיה קרוב לחתימה בפנאתינייקוס, לא הצטרף אז לירוקים רק בשל דרישות כספיות גבוהות מצד הפועל תל אביב. בימים האחרונים, לאחר שהסיטואציה השתנתה, פנאתינייקוס חידשה את התעניינותה ולא מן הנמנע כי תגיש הצעה מחודשת. 

גם לגאנס הספרדית, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-17, פנתה לעומרי אלטמן ובוחנת את האפשרות לצרפו. סוכנו של הקשר בוחן עבורו אופציות נוספות בספרד ומדינות אחרות באירופה, ביניהן שווייץ וצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי