אביחי ידין ימשיך בהפועל ת"א: שמח להישאר בבית, אעשה הכל להחזירו למקום הראוי

אביחי ידין
אביחי ידין | צילום: עדי אבישי

האדומים סיכמו עם הקשר לעונה נוספת. במקביל, ההנהלה הסכימה לדרישות ותפחית פעם נוספת במחירי המנויים לעונה הבאה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על המשך דרכו של הקפטן אביחי ידין. "קיימות מחלוקות כספיות, עליהן סוכם בין הצדדים לבררן במוסדות המתאימים". אביחי ידין בתגובה: "אני שמח להישאר בבית ולעשות הכל כדי להחזיר את המועדון למקום הראוי לו".


בינתיים הקבוצה ממתינה להתפתחויות בגזרת עומרי אלטמן ואדי גוטליב, שני השחקנים שלא ימשיכו עם הקבוצה בליגה הלאומית אולם חרף חיזורים מצד מועדונים רבים לעונה הבאה טרם סיכמו על יעדם הבא.


בעוד אלטמן מחזיק בסעיף שחרור נמוך (150 אלף יורו) והבטיח לראשי הקבוצה כי בימים הקרובים יעזוב לקבוצה באירופה, עבור גוטליב מבקשת הפועל תל אביב למעלה מ-600 אלף יורו ואף הבהירה למכבי תל אביב ולמכבי חיפה, המעוניינות בשירותיו, כי היא מבקשת בנוסף לכסף גם זכות ראשונים על השאלת שחקנים שישוחררו מהמועדונים על פי בחירתו של המאמן מוטי איוניר.


כמו כן, עד סוף השבוע תתקיים פגישה עם אוראל דגני להם יש חוזה מובטח לעונה הבאה. בקבוצה הבהירו לבלם שהוא רצוי על ידי המועדון וכי כל עוד הם לא מבקש להשתחרר לאחת מקבוצות ליגת העל, אין כל מניעה שימשיכו. המאמן מוטי איווניר מבקש לצרף את החלוץ רועי דיין לקבוצה ופגישה איתו צפויה בקרוב, לקראת היציאה למחנה האימונים בפולין. דיין כזכור גדל במכבי תל אביב, אולם כשעזב אותה ב-2007 חצה את הכביש ועבר לאדומים. אחרי עונה אחת בלבד עזב ובעונה האחרונה מיעט לשחק במכבי נתניה.


בנושא אחר, הפועל תל אביב הוציאה היום הודעה רשמית בעקבות הכנס המיוחד שנערך ביום ראשון האחרון עם אוהדי הקבוצה. בהודעה נמסר כי הוחלט על הוזלה במחירי המנויים לעונה הבאה לחיילים, נוער, סטודנטים ונשים בעשרה אחוזים נוספים וכן להציע חבילות אטרקטיביות למשפחות.






איוניר (משמאל). מהפכה בסגל האדומים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי