בלמה המיועד של הפועל ת"א נפגש עם ג'ורדי קרויף

ברונו סוארס
ברונו סוארס | צילום: אשר גולדברג

ברונו סוארס סעד עם מאמן מכבי ת"א ועם ואן ליוון, שעבד עמו בעבר. בשורות האדומים הופתעו, אך כל הצדדים טוענים כי מדובר בפגישה חברית. המאבק עם דגני מחריף

(גודל טקסט)

פגישה מעניינת התרחשה היום (שישי) בין בלמה המיועד של הפועל תל אביב ברונו סוארס, ללא אחר מאשר מאמן היריבה העירונית מכבי, ג'ורדי קרויף והמנהל הביצועי במחלקת הנוער פטריק ואן ליוון, שעבד עם הברזילאי בעבר בקאירט הקזחית.

האדומים אומנם הופתעו מהפגישה, אך גם הם וגם יריבתם הגדולה טוענים: "מדובר בפגישה חברית, מכבי לא מעוניינת בו". סוארס עצמו, עדיין צפוי לחתום בהפועל והיום שותף במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה הקיץ, בו גברה היורדת לליגה הלאומית 1-2 על בני לוד בחוץ לעיני לא פחות מ-700 אוהדים.


  • וגארד פורן מועמד מוביל להצטרף למכבי תל אביב


האדומים אמנם נקלעו לפיגור כשבדקה ה-25 רז שביט נגח לשער של אריק ינקו את ה-0:1 לקבוצה המקומית והתוצאה נשמרה עד ההפסקה, אך במחצית ערך המאמן מוטי איוניר מספר שינויים, ובדקה ה-49 מוטי ברשצקי השווה ל-1:1 לאחר שכדור שבעט פגע בהגנה ונכנס לשער. שתי דקות לאחר מכן, ברשצקי הוכשל ברחבה ופדרו גלבאן דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע מהפך 1:2 שנשמר עד הסיום.


פרשת הצוללות זה ספין בשביל שלא ידברו על פרשת הבלם הברזילאי של הפועל pic.twitter.com/2PD6WbsCAV

— קפלן (@matan_kaplan) July 14, 2017


אחד השינויים של המאמן במחצית היו הכנסתו של סוארס למרכז ההגנה. כשהברזילאי הציג יכולת מצוינת. שחקן נוסף שיחתום בהפועל תל אביב הוא החלוץ הברזילאי הצעיר פבריסיו מארקס טוסי, שלא יהיה חלק מהפועל תל אביב בעונה הקרובה. "מדובר בשחקן צעיר עם הרבה כישרון, נרכוש אותו ונשאיל אותו להתחשלות במועדון אחר", התייחס איוניר חלוץ.


הפועל ת
הפועל תל אביב מול בני לוד (אשר גולדברג)


מי שלא לקח חלק במשחק האימון הוא הבלם אוראל דגני. בעוד במועדון טוענים כי "אוראל חולה כבר יומיים וגם אמש לא התאמן" המצב האמיתי הוא כי הוא התאמן לבד וימשיך כך עד אשר יסיר את התביעה. כזכור, השחקן מנהל מאבק משפטי מול המועדון, שתובע ממנו סכומי כסף על סך כ-170 אלף שקל.
כמו כן הובהר לו שהוא לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין בשבוע הבא.


בסביבת השחקן אמרו: "דגני צפוי להגיש תביעה חמורה באמצעות פרקליטו רועי רוזן. הפועל תל אביב מנסה להתנער מהחוזה שלו. אם יש מחלוקת על החוזה הגבוה שעדיין לא הופקד מה זה קשור למחנה האימונים בפולין? יצא המרצע מן השק". בהפועל הבהירו כי "לאוראל דגני יש חוזה בהפועל תל אביב. שום קבוצה בארץ או באירופה לא פנתה אלינו ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי