הפועל תל אביב יוצאת לדרך, דנילו ישוחרר תמורת פיצוי

דנילו, גלבאן
דנילו, גלבאן | עדי אבישי

האדומים מתחילים במסע החזרה לליגת העל ב-19:00 בראשל"צ, 4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה. החלוץ הברזילאי ייחתך, הישראלי עדיין במשא ומתן. מספר צעירים יושאלו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תצא ב-19:00 במסע החזרה לליגת העל בפעם השנייה בתולדותיה כשתשחק במחזור הפתיחה באצטדיון הברפלד נגד עירוני ראשון לציון. כ-4,000 אלפים אוהדים באדום אמורים להגיע לתמוך בקבוצה.

הפועל עדיין לא השלימה את הסגל הסופי שלה למשימת העלייה ובימים האחרונים נעשה מאחורי הקלעים ניסיון נוסף להשאיר בקבוצה את רמזי ספורי החלוץ שמולו קיים הסדר השאלה ללא תמורה לעונה אחת. החלוץ הברזילאי דנילו לופס עדיין לא התאקלם מקצועית וצפוי לשלם מחיר ולהיחתך. לופס בכל מקרה לא עבר בבקרה ולא יהיה בסגל.

מי שייתכן ויצטרף הוא החלוץ שחר הירש שיחק בקבוצה בעונה שעברה והבטיח כי אם ירד ללאומית יהיה זה רק להפועל ת"א. חלק מההחלטה להיפרד מדנילו לופס טמונה בניסיון להשיב את הירש למועדון. הרצון הוא לפנות עבורו תקציב וגם מקום בסגל.

הבלם אוראל דגני ממתין להליך הבוררות מולו כשהוא תבע את מלוא חוזהו אבל בינתיים נשאר ואף פתח במשחקי גביע הטוטו וימשיך ב-11. אביחי ידין המושעה ייעדר אף הוא.


הירש, ישוב לאדום (ערן לוף)

על מנת לדלל את הסגל וגם להעניק לשחקנים דקות במקום אחר יושאלו מספר צעירים בהם המגן איציק שולמייסטר וקשרים  עומרי שקל ורועי דיין.

מספר רב של שחקני עבר טוענים לקיפוח מצד המועדון כשלא קיבלו כרטיס מנוי לתא הכבוד וחלקם הועבר ליציעי האוהדים. שחקני עבר כמו יעקב אקהויז, רחביה רוזנבויים, קיקו רחמינוביץ' שאבי בן ברוך ואחרים ששיחקו רק באדום טוענים כי למרות הצהרת המועדון כי מי ששיחק רק במועדון יזכה לכרטיסים לתא הכבוד, הנושא לא כובד.

ההרכב המשוער: אריק ינקו, עידן כהן, טל בנש, אוראל דגני, ברונו סוארס, גיא בדש, ניר לקס, מוטי ברשצקי, פדרו גלבאן, ג'וזף גנדה, עידו אקסברד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי