הפועל תל אביב תעמוד לדין עקב מופע הפירוטכניקה נגד הפועל ראשון לציון

אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א | דני מרון

הבחורים של מוטי איווניר פתחו את העונה עם 0:3 על הכתומים בחוץ, והתצוגה של האוהדים לא עברה בשקט. בקבוצה מבינים כי היכולת לא תספיק להמשך, מעל 6,000 צופים צפויים להגע למשחק ביום שישי נגד בני לוד

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה את העונה בליגה הלאומית עם 0:3 בחוץ על הפועל ראשון לציון, אלא שלמרות התוצאה והתמיכה של כ–4000 מאוהדיה, בקבוצה מבינים כי היכולת על כר הדשא לא תספיק בהמשך הדרך, ואפילו ביום שישי באצטדיון המושבה נגד בני לוד.


הקבוצה תעמוד בפני וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל בשל מופע העידוד של האוהדים, שזרקו לכר הדשא רימוני עשן וזיקוקים. נראה כי ביום שישי צפויים להגיע מעל 6000 אוהדים למשחק, למרות שהקבוצה הצליחה למכור רק 3000 מנויים.
 

ראשי המועדון נמצאים בקשר עם ההתאחדות לכדורגל ומול ראשי פיפ"א בנושא חובות הקבוצה לשחקנים ששיחקו בעבר במועדון, וזכו בתביעות שהגישו, שיחד מגיעות לסכום של כ–20 מיליון שקלים. במועדון פועלים לדחות את נושא התשלומים ולהקטין אותם, אבל קיים חשש שמהלך של פיפ"א בנושא מול ההתאחדות לכדורגל והבקרה התקציבית, עלול להוביל להוראה של פיפ"א/אופ"א להוריד את הקבוצה לליגה נמוכה במידה והחובות לא ישולמו לאלתר.


שחר הירש. בקבוצה מאמינים שימשיך

שחר הירש. בקבוצה מאמינים שימשיך לעוד עונה (דני מרון)


המאמן מוטי איוניר: "הניצחון הוא חשוב ומעודד, אבל ברור לכולנו כי היכולת צריכה להשתפר וצריך לשחק טוב יותר כדי להגיע למטרה. נעשה זאת באימונים כי המשחק הקרוב יהיה קשה בהרבה, למרות שניצחנו את בני לוד במשחק אימון ובגביע הטוטו. האוהדים הם השחקן ה–12 שלנו".


שחקן בקבוצה: "אנחנו נלמד את הליגה הלאומית ואת הקבוצות בדיוק כפי שהם יתכוננו מעכשיו נגדנו טוב יותר. המקום הראשון אינו מלחיץ, זה טוב להמשך". בקבוצה פועלים לצרף כבר עד סוף השבוע את החלוץ שחר הירש לאחר שהחלוץ הברזילאי דנילו קיבל הודעת שחרור תמורת פיצוי כספי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי