בדקה ה-94: 0:1 דרמטי להפועל תל אביב על בני לוד

הפועל תל אביב
הפועל ת"א | דני מרון

אחרי 90 דקות חלשות, דניאל גרץ השאיר כדור לג'וזף גנדה שכבש עמוק בתוך תוספת הזמן והכריע את ההתמודדות. 0:1 לקטמון בתשעה שחקנים על ראשל"צ

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגה הלאומית יצא לדרך כשבמוקד הפועל תל אביב אירחה את בני לוד מול 7500 אוהדים קולניים שלא הפסיקו לעודד. המשחק היה חלש וגם חזרתו של הקפטן אביחי ידין לא סייעה לאדומים לכבוד. 


רק ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הצליחו שחקניו של מוטי איוניר לכבוש. דניאל גרץ המחליף השאיר כדור לג'וזף גנדה שבעט מקרוב לרשת והקפיץ את היציעים הגועשים.




מי שחשב שהפועל תל אביב תטייל העונה בקלילות בדרכה חזרה אל ליגת העל, נוכח היום שלא כך הם פני הדברים. שחקניו של איוניר הציגו משחק חלש מאוד וזכו בניצחון של הרגע האחרון שאולי יעניק שבוע של שקט במועדון אבל לצידו הרבה סימני שאלה.



עוד תצוגה מרשימה של הקהל האדום (דני מרון)



מהלך המשחק
 

דקה 16 – לוד כמעט והפתיעה במתפרצת, חן ראובן העביר כור נהדר לרז שביט, שנגח מקרוב החוצה.



איוניר. רוצה לשמור על הפסגה (דני מרון) 


דקה 29 – הזדמנות להפועל תל אביב, ברשצקי בעט חזק, כרמי הדף מצוין. 

 

דקה 39 מצב טוב להפועל תל אביב, אקסברד נשלח בכדור עומק על ידי ברשצקי אך החטיא את המסגרת בסנטימטרים.



חם במושבה. הפסקת שתייה (דני מרון) 


דקה 54
– הזדמנות להפועל ת"א, כשאביחי ידין ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק, הכדור טס מעל המשקוף.



יכולת חלשה במושבה והרבה ויכוחים (דני מרון) 


דקה 60 – עוד בעיטה חזקה של ידין מ-25 מטרים, הכדור הלך ליד הקורה והחוצה.


דקה 90+4, 0:1 להפועל תל אביב – גרץ השאיר כדור נהדר לגנדה שכבש מקרוב שער דרמטי.


יתר המשחקים היום:

הפועל קטמון – עירוני ראשון לציון 0:1
החבורה של ליאור זדה הוכיחה אופי בתשעה שחקנים בדרך לניצחון ראשון, ניר ברקוביץ' עדיין ללא נקודות. בדקה ה-40 נותרה קטמון בעשרה שחקנים אחרי שז'וליו סזאר גלש עם שתי רגליו קדימה וספג אדום. יחד עם זאת, קטמון עלתה ל-0:1 בדקה ה-45, כשג'ורג' אקפביו בעט חזק מתוך הרחבה לרשת. בדקה ה-88 ספגה קטמון עוד כרטיס אדום ונשארה בתשעה שחקנים אחרי שנועם חפצדי ראה את הצהוב השני.


הפועל מרמורק – הפועל רמת גן 1:0
ניצחון בכורה לאריק בנאדו, ניסן יחזקאל עדיין ללא נקודות. כבר בדקה השישית עלתה רמת גן ליתרון 0:1 אחרי מתפרצת יפה שהסתיימה בבעיטה של שרון זיסו פנימה. בדקה ה-40 נותרה מרמורק בעשרה שחקנים, אחרי תיקול חריף של מישל רוס שעלה לו כרטיס אדום. 


הפועל עפולה – הפועל חדרה 2:0
החבורה של מומו ניסטל, שהשיגה ניצחון ראשון, עלתה בדקה ה-15 ליתרון. סלים עמאש גלש לכדור וכבש מקרוב. בדקה ה-62 חדרה עלתה ל-0:2 אחרי שסמיר באירקטרביץ' היה במקום ונגח פנימה. 


עירוני נשר – בית"ר תל אביב/רמלה 2:2 
אובדן נקודות דרמטי לחבורה של עמיר תורג'מן. בדקה ה-37 בית"ר ת"א/רמלה עלתה ל-0:1. סוהיל ארמלי קיבל כדור על סף הרחבה ושלח בעיטה נהדרת לקורה ופנימה. שער שני העונה לקשר. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה דור ג'אן קיבל כדור ושלח בעיטה חזקה ושטוחה מ-25 מטרים לרשת כדי לקבוע 0:2. נגמר? ממש לא. החבורה של צחי טייאר חזרה בדקה ה-87 לאחר שנאור עבודי קיבל כדור ברחבה ובסיבוב בעט פנימה. בדקה ה-92 הגיע השוויון. עלי כנאנה נשלח בכדור עומק והקפיץ מעל השוער שיצא מולו.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי