אדי גוטליב מאמין שיזכה בבוררות ויעבור בחינם לרוסיה

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

הבלם חזר להתאמן בהפועל תל אביב, שלא מבינה מדוע לא הסכים לעבור למכבי תל אביב ולאשדוד. מקורביו סיפרו שהחליט שלא לעבור כי החלום והרצון שלו הוא להגיע לליגה הרוסית

(גודל טקסט)
אדי גוטליב נותר בסופו של דבר בהפועל תל אביב ובמקביל למכתב הקשה שהגיש למועדון על השפלות ויחס לא מקובל, לפני הגשת כתב בוררות להתאחדות לכדורגל ולמוסד לבוררות בדרישה לשחררו לאלתר ולשלם לו חובות עבר בסכום של כחצי מיליון שקלים.


הפועל תל אביב מצידה, פעלה במהירות והחזירה אתמול כפי שפורסם כאן את גוטליב לאימונים בקבוצה לאחר שעד עכשיו העביר חלק מהאימונים מחוץ לסגל הראשון. המאמן מוטי איוניר אמור להחליט אם גוטליב יהיה בסגל למשחק הקרוב נגד מכבי הרצליה ומשחקי ההמשך על פי כושרו.




גוטליב היה אמור לעבור בהשאלה עד סיום העונה למ.ס. אשדוד, מהלך שסרב להיות שותף לו. גורם בכיר בהפועל תל אביב: "המהלך להעברת גוטליב כבר היה מוסכם ואתה צריך לשאול את השחקן למה הוא לא הושלם במהלך מול מכבי ת"א ואשדוד. כפי שאמרנו אם לא יחתום בקבוצה אחרת הוא יחזור לסגל וכך זה מבחינת המועדון".



גוטליב. יזכה בבוררות? (דני מרון)


מקורבים לאדי גוטליב סיפרו כי הוא החליט שלא לעבור כי החלום והרצון שלו הוא להגיע לליגה ברוסיה ויעשה זאת עם כרטיס חופשי לאחר שהליך הבוררות ייצא לפועל ויסתיים. בהפועל תל אביב עסוקים בבוררויות של המאמן היוצא מנחם קורצקי, הקפטן אביחי ידין ואוראל דגני שאמורים להתקדם בדיונים במהלך החודש הנוכחי והחודש הבא.


בתוך כך, הבעלים ויו"ר חברת ארקיע, אבי נקש, ביקר הבוקר במתחם חודורוב, ערך סיור במתחם ונפגש עם הבעלים שרון ואיציק ניסנוב, זאב גרינברג, בועז תושב והמנכ"ל רובי רגב. "אנחנו שמחים להצטרף למשפחת הפועל. נעבוד יחד בשיתוף פעולה ואני מבטיח לעזור במה שאוכל", אמר נקש לבעלים בפגישה. 



אבי נקש עם ראשי הפועל תל אביב (האתר הרשמי)


הבעלים שרון ניסנוב אמר: "אנו שמחים וגאים לצרף את משפחת נקש להפועל תל אביב. מדובר בכבוד גדול עבורנו. היה לנו חשוב שאבי יגיע בעצמו לראות את מתחם האימונים המרשים של המועדון ויקבל סקירה אישית על התכניות לעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי