בכורה מושלמת: הפועל ת"א ניצחה את מכבי הרצליה 0:2, שער להירש

שחר הירש
שחר הירש | דני מרון

האדומים עם מאזן מושלם בעזרת שער של החלוץ ששב לקבוצה, בנט כבש ראשון. חניכיו של לחמן עדיין ללא שער זכות. כפ"ס נותרה בפסגה אחרי 0:2 על לוד. פ"ת בצמרת אחרי 1:2 ברמה"ש

(גודל טקסט)
חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור הרביעי בליגה הלאומית, הפועל תל אביב ניצחה את מכבי הרצליה 0:2 ועלתה למקום השני בטבלה עם תשע נקודות ומשחק חסר. טל בנש כבש ראשון לאדומים ושחר הירש, שרק השבוע חזר לקבוצה, הבקיע את השני וקבע שלושה ניצחונות ברציפות למוטי איוניר. הרצליה נותרה במקום האחרון ללא שער זכות מתחילה העונה. הפועל פתח תקווה ניצחה בחוץ את הפועל רמת השרון 1:2 ועלתה למקום השלישי, הפועל כפר סבא ניצחה בביתה את בני לוד 0:2 ונותרה במקום הראשון. הפועל חדרה ומכבי אחי נצרת סיימו ב-1:1, גם הפועל קטמון ובית"ר ת"א/ רמלה נפרדו ב-1:1.


כ-6,000 אוהדים אדומים הגיעו לאצטדיון "המושבה" בפתח תקווה וראו את מוטי איוניר עולה שוב עם מערך של שלושה בלמים. הפועל תל אביב תקפה. שחר הירש הגיע לשתי הזדמנויות בתחילת המשחק, אך לא ניצל את הההזדמנויות. מנגד, הרצליה יצאה להתקפה שנגמרה בבעיטה מסוכנת מהאוויר של רול היישר לידיו של ינקו. עד תום המחצית המשחק התנהל ברובו במרכז השדה, ולא נרשמו מצבי הבקעה מסוכנים.




המחצית השנייה נפתחה בסערה. שתי דקות מפתיחת המחצית בנש החליף דאבל פס עם מוטי ברשצקי באגף השמאלי, וניסה למצוא את הירש במרכז הרחבה. הכדור לא הגיע אל החלוץ, חזר אל המגן ובנט גלגל לרשת. איוניר הכניס את פדרו גלבאן במחצית השנייה, והאדומים השתלטו לגמרי על המשחק. בדקה ה-63 ברשצקי מצא את הירש לבדו על קו מחצית המגרש, החלוץ רץ כל הדרך אל השער והכניע את חכים האומלל. עד תום המשחק, האדומים יכלו להגדיל את התוצאה, כשעידו אקסברד המחליף הגיע לשתי הזדמנויות קורצות מול חכים, אך לא הצליח להכניע את שוער הרצליה. 0:2 בסיום להפועל תל אביב, שטרם ספגה העונה שער.


אוהדי הרצליה במחאה נגד הבעלים (דני מרון)
אוהדי הרצליה במחאה נגד הבעלים (דני מרון)


הרכבים
הפועל תל אביב: אריק ינקו, אופיר טקיאר, אוראל דגני, ברונו סוארס, טל בנש, גיא בדש, אביחי ידין, מוטי ברשצקי, ניר לקס, ג'וזף גנדה, שחר הירש.


מכבי הרצליה: מייקל חכים, ברק לביא, ערן רוזנבאום, ריף מסיקה, רז שטיין, דניאל אביטל, קווין ריינשטיין, איתי טואף, מוחמד הינדי, דני פרדה, רן רול.


אוהדי הפועל ת
 אוהדי הפועל ת"א בתצוגה לפני שריקת הפתיחה (דני מרון)


מחצית ראשונה
דקה 9: כדור רוחב של טקיאר מימין הגיע אל הירש, החלוץ בעט נהדר מהפינה השמאלית של הרחבה לפינה הנגדית, אך הכדור נהדף מקו השער על ידי הגנת הרצליה.


דקה 19: כדור ארוך של ידין מצא את הירש במרכז הרחבה, אך החלוץ לא הצליח להשתלט טוב על הכדור ואיבד אותו.


דקה 21: הגבהה מימין של לביא מצאה את רול, שהתגנב מאחורי טקיאר, אך החלוץ בעט מהאוויר היישר לידיו של ינקו.


דני פרדה וניר לקס במאבק על הכדור (דני מרון)
דני פרדה וניר לקס במאבק על הכדור (דני מרון)


דקה 30: פרדה מצא את מסיקה באגף ימין, אך הקשר בעט לא טוב וינקו שוב קלט בקלות.


דקה 37: לקס השתלט על הכדור בתוך רחבת החמש, אבל הכדור התגלגל חלש בסמוך לקורה.


דקה 41: מסירת עומק נהדרת של גנדה אל הירש ברחבה, החלוץ ירה ברגל שמאל וחכים הדף טוב לקרן.


שחר הירש. הגיע לשני מצבי הבקעה (דני מרון)
שחר הירש. הגיע לשני מצבי הבקעה (דני מרון)


מחצית שנייה
דקה 48, 0:1 להפועל ת"א: דאבל פס של בנש עם ברשצקי באגף ימין, מצא את המגן לבדו ברחבה. בנש ניסה למצוא את הירש, אך הכדור חזר אליו והמגן כבש בעיטה שחכים היה צריך לקלוט.


דקה 63, 0:2 להפועל ת"א: ברשצקי מצא את הירש לבדו במרכז המגרש, והחלוץ דהר חצי מגרש עד שמצא את הרשת בבעיטה מתוך הרחבה.


טל בנש והחברים חוגגים את השער הראשון (דני מירון)
טל בנש והחברים חוגגים את השער הראשון (דני מירון)


דקה 83: אקסברד המחליף יצא גם כן למתפרצת לבדו, החלוץ הכניע את חכים אך הכדור התגלגל מחוץ לשער.


דקה 90+2: אקסברד שוב רץ כמעט חצי מגרש, הגיע אחד על אחד מול חכים ושוב בעט לרגליו של השוער.


שחר הירש הולך לחגוג את השער עם אביו, נתן (דני מרון)
שחר הירש הולך לחגוג את השער עם אביו, נתן (דני מרון)


פרט למשחק הניצחון של הפועל תל אביב, נערכו כאמור עוד ארבעה משחקים. המוליכה הפועל כפר סבא שמרה על מקומה בפסגה אחרי שגברה בביתה 0:2 על בני לוד. היורדת מליגת העל עם שלושה ניצחונות ותיקו לאחר ארבעה משחקים. השנייה בטבלה עד היום, הפועל רמת השרון, ספגה הפסד ביתי 2:1 מול הפועל פתח תקווה שעלתה בזכות ניצחונה למקום השלישי. הפועל חדרה ואחי נצרת נפרדו ב-1:1, כך גם הפועל קטמון ובית"ר תל אביב/רמלה. 


הפועל כפר סבא – בני לוד 0:2

שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, עלתה מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא ליתרון 0:1. רועי זיקרי קיבל כדור טוב מבן כוואז ובעט מחמישה מטרים לרשת כדי להוריד את קבוצתו למחצית ביתרון חשוב.


כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים אחרי שבדקה ה-73 ראה שחקנה פיטר נוורה כרטיס צהוב שני אחרי עבירה לא מחוייבת המציאות, והורחק. עמוק בתוך תוספת הסמן 0:2 לכפר סבא. עומר פדידה מסר לרועי זיקרי שכבש והשלים צמד פרטי. 


הפועל ניר רמת השרון – הפועל פתח תקווה 2:1

רמת השרון הגיעה למשחק כשהיא ממוקמת במפתיע בצמרת הגבוהה אחרי שני ניצחונות ותיקו בשלושת המחזורים הראשונים. אלא שהיום, היא איבדה גובה אחרי ההפסד הביתי. המנצחת זינקה למקום השלישי.


קבוצתו של חיים שאבו עלתה ל-0:1 בדקה ה-30, לאחר שקייס גאנם קיבל כדור נהדר ברחבה מדור כוכב, השתלט עליו ומעשרה מטרים בעט חזק לרשת של פתח תקווה. בדקה ה-57, 1:1. כדור חופשי למלאבסים 20 מטרים מהשער, ג'ייקוב נג'וקו שהגיע השבוע מהפועל רמת גן, בעט חזק ומדויק לרשת. בדקה ה-84, מהפך – 1:2 לאורחים מפתח תקווה. כדור קרן הוגבה לרחבה, ברנקו מיכאילוביץ' מסר אל ירין חסן שדחק מקרוב לרשת.


הפועל חדרה – מכבי אחי נצרת 1:1

העולה החדשה אירחה את הירוקים מנצרת. האורחים עלו ל-0:1 בדקה ה-73. כדור קרן הוגבה לרחבה, יאיא פטי עלה גבוה מעל כולם ונגח מחמישה מטרים פנימה. חדרה ניסתה להשוות והצליחה לעשות זאת בדקה ה-90 ממש על סף השריקה לסיום משער של יעקב אבבה שכבש מקרוב והעניק לחדרה נקודת ליגה יקרה.


הפועל קטמון – בית"ר ת"א/ רמלה 1:1

האורחת כבשה שער יתרון בדקה ה-77. דור ג'אן התנהל עם כדור במרכז במגרש, נכנס לרחבה ומ-12 מטרים בעט לרשת. בדקה ה-85 עבירה של דור ג'אן שראה את הכרטיס האדום והותיר את קבוצתו של עמיר תורג'מן עם עשרה שחקנים. קטמון לחצה ובעידוד בלתי פוסק של הקהל הביתי, היא הצליחה לכבוש שער שוויון ארבע דקות בתוך תוספת הזמן משער של עוז צבאג.

 





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי