הפועל ת"א עלתה לפסגה לאחר 0:2 על בית"ר רמלה/ת"א

שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים | אודי ציטיאט

חניכיו של מוטי איוניר שמרו על מאזן מושלם ועלו לראשות הטבלה בעזרת שערו של ברשצקי ופנדל של גלבאן בתוספת הזמן. בדקה ה-21 המשחק הופסק בשל זריקת רימון גז וחודש לאחר כ-10 דקות

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הלאומית הושלם הערב (שלישי) כשהפועל תל אביב ניצחה את בית"ר רמלה/תל אביב 0:2, בדרבי הקטן של תל אביב. המשחק, ששוחק רק היום בשל פגרת הנבחרות והמחויבות של עמיר תורג'מן לנבחרת ישראל, הוכרע על ידי מוטי ברשצקי, שכבש על סף המחצית הראשונה, ופנדל של פדרו גלבאן בתוספת הזמן. האדומים עלו לראש הטבלה עם מאזן מושלם ורשת נקייה. מה שהטיל צל כבד למשך דקות ארוכות על ניצחון האדומים קרה בדקה ה-21, כשרימון גז נזרק על ידי המאבטחים מחוץ לאצטדיון, שתי הקבוצות ירדו מכר הדשא, המשחק הופסק וחודש לאחר כ-10 דקות.

לפני המשחק נערך טקס לכבוד לוניה דבורין היה בין אלו שהקימו את בית"ר תל אביב ב-1934 ועבר לשחק בשורותיה ממכבי תל אביב. לאחר שפרש ב-1951 היה מאמן בית"ר תל אביב במספר קדנציות ובין השאר העלה כמאמן את בית"ר ירושלים לליגה העליונה.

* אוהדי מכבי חיפה במסר לאופיר מזרחי

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של האדומים, כשחר הירש ומוטי ברשצקי בחנו את סהר חסון, שוערה של בית"ר. בדקה ה-21 המשחק הופסק לאחר תקרית שקרתה מחוץ לאצטדיון. מהומה בין אוהדי הפועל תל אביב למאבטחים הסתיימה בזריקת רימון גז על ידי אחד המאבטחים. בעקבות כך השופט הוריד את שחקני שתי הקבוצות מכר הדשא שהם בקושי נושמים. המשחק חודש לאחר כ-10 דקות. בדקה ה-41 ברשצקי שלח בעיטה חזקה ושטוחה לפינה השמאלית של חסון, 0:1 להפועל במחצית הראשונה.

המחצית השנייה הייתה נטולת מצבים רבים. רבע שעה בתוך המחצית השנייה אנסה החליף דאבל פס עם אבישי כהן, חדר אל הרחבה ובעט מעשרה מטרים חזק, אך ינקו מתח את איבריו והדף. אנסה הגיע להזדמנות נוספת על סף שריקת הסיום, אך נבלם על ידי ידין. עמוק בתוך תוספת הזמן פדרו גלבאן הוכשל ברחבה, והארגנטינאי שלח את הכדור לרשת וקבע 0:2 להפועל תל אביב.

דני דבורין בטקס הוקרה לאריה דבורין ז
דני דבורין בטקס הוקרה לאריה דבורין ז"ל (אודי ציטיאט)

הרכבים
בית"ר תל אביב/רמלה: סהר חסון, אבישי כהן, עמאש מנסור, שי גולן, דין אקפי, רומאריק אטו, דניאל סולומון (רועי דיין, 77), אסף לוי, סוהיל ארמלי, יוג'ין אנסה, רז יצחק (דור גליל, 62).

הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, ברונו סוארס, טל בנש, רז נחמיאס, אביחי ידין, ניר לקס (עידו אקסברד, 90), מוטי ברשצקי (דניאל גרץ, 67), ג'וזף גנדה, שחר הירש (פדרו גלבאן, 59).

מוטי איוניר. רוצה לשמור על מאזן מושלם (אודי ציטיאט)
מוטי איוניר. רוצה לשמור על מאזן מושלם (אודי ציטיאט)

מחצית ראשונה
דקה 5: ברשצקי סוג של בעט מאגף ימין, חסון לא הסתכן והדף לקרן.

דקה 8: הירש בעט שטוח מ-18 מטרים, אך הכדור פגע במגן ויצא לקרן.

דקה 17: אנסה איים לראשונה על שערו של ינקו עם בעיטה מהקצה הימני של הרחבה, השוער קלט ללא בעיה.

שחר הירש. ניסיון ראשון של החלוץ(אודי ציטיאט)
שחר הירש. ניסיון ראשון של החלוץ(אודי ציטיאט)

דקה 20: רימון גז הושלך מחוץ כותלי האצטדיון אל המגרש. בעקבות כך, שחקני שתי הקבוצות ואנשי הצוות המקצועי ירדו מכר הדשא, והמשחק חודש לאחר עשר דקות של הפסקה.

שחקני בית
שחקני בית"ר רמלה/ת"א יורדים מהמגרש (אודי ציטיאט)

דקה 37: בעיטה חופשית של הירש, כ-20 מטרים אלכסונית משערו של חסון, חלפה בסמוך לקורה.

דקה 41, 0:1 להפועל ת"א: ברשצקי התנהל בחופשיות כ-25 מטרים משערו של חסון, וקשר הנבחרת הצעירה ירה חזק ושטוח לפינה השמאלית של השוער.

מוטי ברשצקי. מודה לאל על השער (אודי ציטיאט)
מוטי ברשצקי. מודה לאל על השער (אודי ציטיאט)

מחצית שנייה
דקה 61: אנסה החליף דאבל פס עם כהן, חדר לרחבה ובעט חזק מ-10 מטרים, אך ינקו הדף טוב.

דקה 68: גרץ, שרק נכנס דקה לפני, הגביה מימין ומצא את גנדה ברחבת החמש, אך החלוץ נגח ונחסם לקרן.

דקה 89: הגבהה משמאל מצאה את אנסה ברחבת החמש, החלוץ שלח את הרגל, אך נהדף על ידי ידין לקרן.

דקה 90+3, 0:2 להפועל: גלבאן הוכשל ברחבה וזכה לפנדל מוצדק. הקשר שלח את הכדור לפינה השמאלית של חסון.

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים את הניצחון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי