פלג הותקף ע"י אוהד שפרץ, בנצרת עילית טענו: "הם התגרו"

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

אירוע מכוער במיוחד בסיום ניצחונה של הפועל ראשל"צ 1:2 ב"גרין", בו נפגע שחקן האורחת בפניו: "שיתנהגו כמו בני אדם". מנכ"ל המארחים: "גם פואד פרץ בדרבי. הם היו צריכים לשמוח בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (שלישי), אבל לצערנו דווקא אירוע אלים ומכוער בנצרת עילית הוא שתופס את הכותרות זמן קצר לאחר שריקת הסיום במגרשים.

הפועל ראשון לציון גברה 1:2 על הפועל נצרת עילית, במשחק בו השלימו הכתומים מהפך, ומיד בשריקת הסיום פרצה מהומה גדול ב"גרין", לאחר שאוהד הקבוצה המקומית פרץ לשטח המגרש והכה את שחקן האורחים מתן פלג בפניו.  

"ראיתי שמישהו נותן אגרוף ושאלתי אותו למה הוא עושה את זה", סיפר מתן פלג רגעים לאחר המקרה, "אוהד ירד ונגח בי בשפה, לא יודע איך נתנו לו לרדת. הוא לא נתפס, אלא נעלם בשיחים. נצרת עילית זו קבוצה שאני אוהב, אבל לא הגיוני מה שהאוהדים שלהם עשו. צריך לדעת להתנהג כמו בן אדם". 

בנצרת עילית, ששחקניה ומספר מאוהדיה רצו לכיוון מאמן ראשון לציון ניר ברקוביץ' והשחקנים שחגגו, טענו בסיום כי מדובר בפרובוקציה של האורחים. מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם אמר על המקרה: "אני לא ראיתי את המקרה. ראיתי בסיום המשחק את שחקני ראשון מגיעים לספסל שלנו ומתגרים מול השחקנים וחבל. מה יש להם לעשות שם? היה משחק טוב וקצבי, הם היו צריכים לשמוח בחדר ההלבשה".


"שחקני ראשון התגרו ליד הספסל שלנו. מה היה להם לחפש שם?" (דני מרון)

עוד אמר ברעם: "רק בטלוויזיה ראיתי את המקרה של האוהד. שמונה שנים אני בליגה הלאומית וזה בחיים לא קרה לי. האוהד פתח את השער ונכנס. גם פואד נכנס בדרבי. זאת שכונה וגועל נפש ואני מקווה שהמשטרה תטפל בו. זה לא בשליטה שלנו, אלא חברת האבטחה והמשטרה. שוב אני חוזר ואומר, מה היה לשחקני ראשון לחפש בספסל שלנו?".

מאמן ראשון לציון ניר ברקוביץ' הגיב: "הלכתי לקהל של ראשון וצעקתי 'יש' כי אני אוהב לנצח. הם התנפלו עליי כי הם חשבו שהדלקתי את הקהל. חגגתי עם הקהל שלי וכולם ראו את זה. מגיע שאפו גדול לשחקנים שלי על משחק לחימה ענק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי