הגישור בין הפועל ת"א לגוטליב הופסק, בית"ר וב"ש מעוניינות

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

הצדדים ניסו להגיע לפתרון לגבי סעיף השחרור של הבלם, שזוכה למעקב מצד המוליכה והאלופה. אם לא יימצא פתרון, בורר יכריע ביניהם. ב"ש גם עוקבת אחרי דגני

(גודל טקסט)

הליך הגישור בין הפועל תל אביב לאדי גוטליב יצא היום (חמישי) לדרך, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, והופסק בעקבות פערים עצומים בין הצדדים. בפגישה אצל המגשר ועורך הדין חנוך קינן הגיעו נציגי האדומים ופרקליט המועדון, עורך הדין משה בן דת, בתקווה לגשר על הפערים אך המהלך לא צלח .

שני הצדדים ניסו להגיע למתווה לגבי סעיף השחרור של הבלם, שמחוזר על ידי בית"ר ירושלים. מוליכת הטבלה כבר פנתה להפועל תל אביב לגבי גוטליב, אך האדומים דרשו עבורו 220 אלף יורו עבור השאלה לעונה אחת ונענו בסירוב. אם לא יימצא פתרון, הצדדים יגיעו לדיון בבוררות.  

מוקדם יותר, גורם בכיר בהפועל תל אביב התייחס לסאגה סביב גוטליב: "אדי לא רוצה לשחק אצלנו. הוא אינו נכלל בסגל כי הצוות המקצועי גם לא מרוצה מהיכולת שהוא מציג. יש לו חוזה לשלוש שנים נוספות, כל התפתחות בנוגע לגוטליב היא אפשרית". על הליך הגישור הוסיף: "המטרה היא להימנע מהליך בוררות, שנמצא עדיין על הפרק. הדברים יכולים להיפתר או להתפוצץ כבר בפגישה הראשונה".

אם אכן יימצא פתרון והבלם יעזוב את האדומים, תעשה פנייה להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה על מנת לאשר את המעבר של גוטליב למועדון אחר בישראל או באירופה, כל זאת שחלון ההעברות הקיצי נסגר והוא ייפתח רק בחודש ינואר. הטענות של שני הצדדים ברורות. הפועל תל אביב מקווה למכור את הבלם תמורת חצי מיליון יורו, לעומת זאת בסביבתו של השחקן טוענים כי סכום של 250 אלף יורו יהיה הרבה יותר הוגן נוכח העובדה כי הוא לא שיחק העונה. במועדון לא פוסלים את כניסתה של הפועל באר שבע למרדף אחרי גוטליב כאשר במקביל מתנהל הליך בוררות מול אוראל דגני, שגם נמצא על הכוונת של האלופה.


מבוקשים. דגני וגוטליב (דני מרון) 

כזכור, גוטליב כידוע הגיש בינואר שעבר תביעת בוררות נגד האדומים בטענה שהחוזה מולו הופר על ידי המועדון, ודרש להשתחרר ללא תמורה אולם הפסיד בהליך ולאחרונה פנה לבוררות פעם נוספת. לאחר שמצא את עצמו בהפועל ת"א על אף שהאמין כי יתקדם לליגה הרוסית וישחק בשורות אופה, שהסוכם מולה על העברת הבלם כבר נעשה.

גוטליב אף היה בתחילת החודש על סף מעבר למכבי תל אביב, שאמורה הייתה להשאילו לעונה הקרובה למ.ס אשדוד, אולם בסופו של דבר סירב לחתום והעדיף להישאר בהפועל, בתקווה שבסיום הבוררות חוזהו יותר והוא יהפוך לשחקן חופשי. בין טענותיו של גוטליב: הפועל ת"א לא שילמה לו מענקים לעונת 2017/8, מנעה ממנו להתאמן, הוציאה אותו מכל פעילות, התעמרה בו וגרמה לנזק ישיר לקריירה.


יגיעו לפשרה? גוטליב (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי