מוטי איוניר: "אחרי שני הפסדים רצופים, נקודה זה דבר טוב"

מוטי איוניר
מוטי איוניר | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב לא התרגש יתר על המידה מה-2:2 בחדרה: "המטרה לעלות ליגה לא השתנתה ולא תשתנה, אנחנו בתקופה פחות טובה ונדע לצאת ממנה". וגם: דגו בפסגה, בנאדו שוב לא ניצח וברקוביץ' שומר על איפוק

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב סיימה היום (שישי) 2:2 באצטדיון בעפולה מול הפועל חדרה, העולה החדשה מליגה א', והיא כבר רחוקה שש נקודות מהפסגה שם ניצבת בבטחה הפועל כפר סבא.

הפועל תל אביב כידוע הפסידה למכבי אחי נצרת 2:0 ב"מושבה", לאחר מכן הפסידה 2:1 לעירוני נשר במשחק חוץ והיום מעדו פעם נוספת, אולם למרות הכל מוטי איוניר ושחקניו רק שתי נקודות מהמקום השני המוביל בחזרה לליגת העל, כשלזכותה 16 נקודות בתום שמונת מחזורי הפתיחה.

בסיום נשמע יחסית רגוע המאמן מוטי איוניר שאמר: "לא חושב שאפשר לומר שבאנו לא מוכנים למחצית הראשונה ולשנייה כן. נגד לוד הובלנו בגביע הטוטו 0:4 בדקה ה-20. מבחינת צבירות הנקודות בוודאי שהמשחקים האחרונים הם אכזבה אחת גדולה, אבל המטרה לעלות ליגה לא השתנתה ולא תשתנה. אנחנו בתקופה פחות טובה, היו דקות טובות ופחות טובות, אבל באופן אישי אחרי שני הפסדים רצופים גם נקודה זה דבר טוב. אנחנו מסתכלים בגדול ורוצים בגדול, אבל צריכים להיות מציאותיים וכשדברים הולכים יותר קשה אפשר להסתפק בכך".

הבעיות בהפועל תל אביב: "אחרי ההפסד לנצרת נכנסנו ללחץ ולא הצלחנו לחזור לעצמנו. בתחילת העונה היינו קבוצה חזקה שקשה היה להבקיע נגדה, אבל משהו במשחק ההגנה שלנו פחות טוב מבהתחלה ונצטרך לתקן את זה. המבחן של קבוצה ושל מאמן הוא ברגעים האלה, זה לא חכמה לשמוח כשמנצחים אלא צריך לדעת לקחת אחריות, לתקן ולהחזיר לשחקנים את הביטחון כדי שנחזור לנצח. הקבוצה שלנו טובה, הליגה ארוכה ואנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו".

לעומת האכזבה אצל האדומים, מאמן הפועל כפר סבא מסאי דגו אמר לאחר ה-0:4 הנפלא של קבוצתו על אחי נצרת, משחק בזכותו ברחו הירוקים בפסגה: "באנו מוכנים, השתלטנו על המשחק מהפתיחה וכולם נתנו את הכל. אני שמח ומאושר, אנחנו באים צנועים ולא תשמעו ממני דבר על עלייה בזמן הזה. אם נהיה באותו מקום בפברואר-מרץ אז אגיד שאנחנו נלך עד הסוף".


מסאי דגו. ארבע נקודות מנצרת, שש מהפועל ת"א (דני מרון)

מאמן נוסף שנקלע לסיטואציה בעייתית הוא אריק בנאדו, שקבוצתו הפועל רמת גן סיימה היום ב-1:1 מול בני לוד ונותרה עם ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה: "רצינו לנצח ואנחנו לא מרוצים מהנקודה. היינו יותר טובים מהיריבה וזה דיי מאכזב ואפילו מתסכל. אנחנו לא מצליחים להרוג את המשחק בדקות הטובות שלנו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. השתמשנו בכל הכלים שהיו לנו וזה לא הספיק. יש לי גם בטן על השופט אבל זה לא אחראי לדבר על זה".

ניר ברקוביץ' וראשון לציון, שניצחו 0:1 את הפועל פ"ת ורשמו ניצחון חמישי ברציפות, ניסה לשמור על איפוק ואמר: "אנחנו עושים את זה ובגדול. ניצחנו ארבעה משחקים עם אופי ואמרתי לשחקנים שאם הם יביאו את האופי גם היום, אז נעשה את זה. זאת ליגה משוגעת ואנחנו קבוצה מוכשרת מאוד, אם נביא את האופי הנדרש לכל משחק אז נהיה בצמרת. אני אוהב לנצח ומוציא את זה אחרי המשחק, אבל אני כבר חושב על המשחק מול חדרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי