בני לוד עלתה מעל הקו האדום לאחר שגברה על הפועל פ"ת 0:1

אזברגה
אזברגה | צילום: ערן לוף

החבורה של סלימאן אזברגה השיגה ניצחון חשוב בזכות שער של ויקטור מרעי, שהעלה אותה מעל למקום ה-13 בגלל שהפועל רמת גן הפסידה לבית"ר ת"א/רמלה 2:0. עירוני רמת השרון הכניעה את עפולה 1:2

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני), כשבני לוד גברה על הפועל פתח תקווה 0:1 במגרשה הביתי. במקביל, בית"ר ת"א/ רמלה ניצחה את הפועל רמת גן 0:1, עירוני רמת השרון ניצחה את הפועל עפולה 1:2.

בני לוד – הפועל פתח תקווה 0:1
החבורה של אורן קריספין לא הצליחה לגבור על הקבוצה סלימאן אזברגה, שהגיעה להתמודדות שהיא מתחת לקו האדום. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ורק בדקה ה-62 הובקע השער היחיד במשחק. אנס דאבור הגביה כדור קרן מאגף שמאל שהגיע אל ראשו של ויקטור מרעי הוותיק, והחלוץ מצא את הרשת של רובי לבקוביץ'. בעקבות הניצחון לוד עלתה למקום ה-11 עם 9 נקודות, פתח תקווה ירדה למקום השמיני כשבמאזנה 12 נקודות.

הפועל עפולה – עירוני רמת השרון 2:1
בזכות שלושת הנקודות הקבוצה מהשרון טיפסה למקום השביעי בטבלה והיא כבר עם 13 נקודות, לעומת הקבוצה מבירת העמק שנותרה במקום ה-11 עם 8 נקודות. בדקה ה-13 בר אביטן העלה את רמת השרון ליתרון מוקדם, אך עומר צלישר איזן את התוצאה כבר בדקה ה-36. בדקה ה-54 עפולה נשארה בעשרה שחקנים לאחר שדמיטרו ריז'וק ספג כרטיס אדום. רמת השרון ניצלה את יתרון השחקן על כר הדשא ופאדי זידאן כבש את שער הניצחון בדקה ה-68.

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל רמת גן 0:2
זיו אריה השיג ניצחון שני ברציפות מאז שהחליף את עמיר תורג'מן על הקווים, כשהקבוצה כבר עם 17 נקודות והשתוותה למאזן של הפועל תל אביב שבמקום השלישי. רמת גן ירדה אל מתחת לקו האדום והיא התמקמה במקום ה-14 עם 7 נקודות. דור גלילי העלה את בית"ר ליתרון בדקה ה-42, שי גולן קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי