רפואה שכנע את גוטליב לחזור לשחק בהפועל ת"א

גוטליב
גוטליב | דני מרון

המאמן החדש שוחח עם הבלם וצפוי לפתוח איתו בהרכב כבר מול הפועל כפ"ס. אקסברד יעלה ב-11 במקום גלבאן. מוכתרי קיבל אישור מההתאחדות לעזוב את קורס הפרו. 2,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק

(גודל טקסט)

אחת הפעולות הראשונות של קובי רפואה בהפועל תל אביב הייתה לשוחח עם אדי גוטליב כדי להחזירו לסגל, וכעת מתברר שהמאמן החדש הצליח במשימתו הראשונה. הבוקר (רביעי) הודיע הבלם לראשי המועדון כי הוא מוכן לחזור לסגל על מנת לסייע לקבוצה לחזור לליגת העל כבר בסיום העונה.

בקבוצה החמיאו לרפואה על ההצלחה בשיחות עם גוטליב וגורם במועדון סיפר כי ייתכנו שיחות בתקופה הקרובה כדי להגיע להסכמה לביטול הבוררות לצד החלטה על הארכת החוזה או עזיבה מוסכמת בסיום העונה.

כבר באימון היום תורגל גוטליב בעמדות הבלם והקשר האחורי וישנה אפשרות שיפתח במשחק הצמרת ביום חמישי מול הפועל כפר סבא. המאמן החדש החליט לפתוח עם עידו אקסברד בעמדת החלוץ ולהוריד לספסל את פדרו גלבאן.

רק לאחר המשחק יחליט רפואה בנוגע לזהות עוזר המאמן. כפי שפרסמנו המועמד המוביל הוא דורון מוכתרי, שקיבל אישור מההתאחדות לכדורגל להשתחרר מקורס הפרו בו הוא מדריך. חוץ ממוכתרי יש למאמן שני מועמדים נוספים לתפקיד.

קובי רפואה. יכול לסמן וי ראשון (עדי אבישי)
קובי רפואה. יכול לסמן וי ראשון (עדי אבישי)

המינוי של רפאה עורר את האוהדים האדומים וכ-2,000 מהם צפויים להגיע למשחק החשוב באצטדיון לויטה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי