רפואה: עוד תראו הפועל ת"א אחרת. הקהל עשה לי צמרמורת

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן האדומים היה מרוצה מה-0:1 על הפועל כפ"ס שקטע את רצף ההפסדים והתייחס גם לגוטליב: "יש לו חוזה ואני מקווה שיישאר". סתיו שחם לא הסתיר את שמחתו מהתוצאה

(גודל טקסט)

שער עצמי של מיקי יאזו העניק 0:1 להפועל תל אביב על הפועל כפר סבא שהוציא אותה מרצף ההפסדים שמקווה לצאת לדרך חדשה עם מאמן חדש על הקווים.

קובי רפואה שרשם ניצחון בכורה אמר בסיום: "במעט הזמן שהיה לנו, מבחינתי הדבר הכי חשוב זה המחוייבות, כי קשה להכניס הרבה דברים וזה מה שהיה. זו לא שנתנו תצוגת כדורגל וכפר סבא קבוצה מצויינת במומנטום אדיר. היה חשוב לנצח ולא משנה הדרך. כמובן שבהמשך נדע לשחק, לתקוף וליזום כמו שאתם מכירים אותי. היה חשוב לנצח למען הביטחון של השחקנים ולקהל המדהים הזה, שעשה לי צמרמורות בתחילת המשחק. אני מקווה שנצא לדרך חדשה. השחקנים פה חסרי ביטחון. אני בסה"כ יומיים פה. הפגרה באה בזמן, הפצועים יחזרו ותראו הפועל אחרת".


אדי גוטליב ששיחק לראשונה העונה:
"גוטליב הוא שחקן הפועל ואני מקווה שהכל יסתדר. אני לא בקיא בענייני הבוררות. כמובן שקיבלתי את ההחלטה בשיתוף עם ההנהלה כי הם מנהלים את מדיניות המועדון ואני שמח שהם הסכימו. יש לו חוזה כאן ואני מקווה שיישאר כי הוא שחקן הפועל תל אביב. בשיחה שהייתה לי איתו ראיתי את המחוייבות שלו".


גוטליב. הראה מחויבות (עדי אבישי)

העתיד: "אתם תראו הפועל מחוייבת. הפועל לא תעלה בגלל השם שלה. לא ראיתי הרבה זמן מחוייבות כזו, שעבורי זה הדבר הכי חשוב יחד עם ביטחון. הם יודעים לשחק, וכדורגל יפה ואטרקטיבי אתם עוד תראו בהמשך".

העבר: "לא אכנס למה שהיה כי אני מכבד את מוטי ומאמנים צריכים לכבד מאמנים. יכול להיות שלמועדון גדול כמו הפועל לוקח זמן להבין שהוא בלאומית, אבל הקבוצה יודעת איפה היא נמצאת אחרי שבתחילת העונה היא שילמה על זה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה שבסופה הפועל תהיה במקום שבו היא צריכה להיות".

החוזה וההמשך בעונה הבאה: "אני יכול להגיד שהפועל הציעה לי חוזה לעונה הבאה אם נעלה ליגה, אבל אני רוצה שיראו את העבודה שלי. נעשה את מה שצריך בשבעת החודשים הקרובים, נחזיר את הפועל למקומה הטבעי ואז נראה מה יהיה".


סתיו שחם לא מסתיר את שמחתו מהניצחון (צילום מסך)

ולא רק קובי רפואה היה מרוצה מהניצחון, סתיו שחם, עד לא מזמן הבעלים של הפועל כפר סבא שהתוודה בעבר על אהדתו לאדומים, לא התבייש להראות בפייסבוק את שמחתו מהניצחון שלהפועל תל אביב על קבוצתו לשעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי